امام جمعه شهرستان آبادان :‌

با وجود نیروی متخصص بومی دراستان نباید ازنیروهای غیربومی استفاده كنیم

خبرگزاری پانا: امام جمعه شهرستان آبادان با اشاره به اهمیت به كارگیری نیروهای بومی استان گفت: تا زمانی كه یك نفر نیروی متخصص بومی در استان داریم نباید از نیروهای غیربومی استفاده كنیم.

کد مطلب: ۳۳۸۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور، در جلسه ای كه به منظور بررسی چالش های پیش روی شركت پتروشیمی آبادان با حضور مدیر كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان و مدیرعامل شركت پتروشیمی آبادان تشكیل شد عنوان كرد: ‌استان خوزستان به وی‍ژه آبادان دارای ظرفیت های اقتصادی زیادی است كه این ظرفیت ها چه در ابعاد منطقه ای، ملی و بین المللی دارای اهمیت است و بی شك شناسایی و تقویت آن ها سرچشمه بركات بی شماری در استان خواهد بود.
او ادامه داد: یكی از ظرفیت های بین المللی شهرستان ما ، شركت پتروشیمی است. این شركت یكی از نقاط قوت در استان ما به شمار می رود كه اگر به درستی مدیریت نشوند، قطعاً به چالشی بزرگ در سال های آینده تبدیل خواهد شد.
او با اشاره به سابقه و پیشینه درخشان شهرستان آبادان گفت: ‌قبل از جنگ تحمیلی جمعیت زیادی از سراسر كشور برای كار به آبادان مراجعه می كردند، اما متاسفانه پس از جنگ آن طور كه باید و شاید به این شهرستان توجه نشد و مزیت های آن از جمله در بخش های كشاورزی و نخلستان ها، همجواری با كشورهای همسایه و صنایع سبك و سنگین و... مورد بی مهری قرار گرفت.
ابراهیمی پور افزود:‌ اما خوش بختانه در چند سال اخیر نگاه ها تغییر كرده و حركت های خوبی در زمینه معرفی و شكوفایی استعدادهای آبادان آغاز شده كه این تلاش ها خود می تواند منشاء كارهای بزرگ و راه كاری به منظور حل مشكل اشتغال در آبادان باشد.
امام جمعه شهرستان آبادان در پایان با تقدیر از زحمات مدیر كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان گفت: صفائی یكی از مدیران توانمند و خوش فكر استان است كه از بدو ورود به استان همیشه سعی در بررسی مشكل ها از نزدیك داشته اند. به این گونه مدیران، مدیران جهادی و میدانی می گویند كه هم توانمند هستند و هم دیدگاه مدیریتی بالایی دارند كه خوش بختانه موفق شده اند بخشی از موانع سد راه پیشرفت و توسعه استان را با تدابیر هوشمندانه خود برطرف كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار