اعزام دانش آموزان دختر استان بوشهر به عتبات عالیات

خبرگزاری پانا : مراسم بدرقه دانش آموزان دختر استان بوشهر به عتبات عالیات از کارگاه ساخت ضریح مطهر خیمه گاه حضرت ابوالفضل العباس ( ع ) بوشهر انجام گرفت .

کد مطلب: ۳۳۸۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا ، در این مراسم معنوی ، علیمراد کرمی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : دانش آموزان بعنوان سفیران فرهنگی به سرزمین کربلای معلی اعزام می شوند .
کرمی افزود : اکنون که شما دانش آموزان با دعای والدین و تلاش همه دست اندرکاران آموزش و پرورش به کربلای معلی مشرف می شوید . این سفر کوتاه میبایست لحظه به لحظه سفر برای شما درس باشد و شما با ثبت خاطرات خود در درک فلسفه و عظمت حضور در سرزمین کربلا کوشا باشید و در این سفر معنوی با ایمان خلوص برگردید .
و نایب الزیاره همه کسانی باشید که برشما حق داشته و آنان را از دعای خیر فراموش نکنید .
محمود حسنی توابع رئیس سازمان دانش آموزی استان بوشهر نیز گفت : سفر دانش آموزان 7 روز پیش بینی شده که 3 روز در نجف اشرف و 4 روز را در کربلای معلی اقامت می کنند .
حسنی توابع افزود : برنامه زیارتی دانش آموزان ، زیارت مسجد سهله ، مسجد کوفه و بازدید از قبرستان وادی السلام ، قبور ائمه ، آثار تاریخی اسلام در کربلا ، نجف و کوفه دیدار و زیارت خواهند کرد .
حسنی تصریح نمود : در این سفر معنوی برگزاری جلسات قرآنی ، دعای کمیل ، دعای ندبه ، دعای توسل از برنامه های زیارتی دانش آموزان می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار