سارق کارت های عابر بانک شناسایی و روانه زندان شد

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی شهرستان ˝فسا˝ استان فارس از شناسایی و دستگیری متهم پرونده برداشت غیر مجاز از کارت عابر بانک یکی از شهروندان خبر داد .

کد مطلب: ۳۳۶۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ " مصطفی محمدی" در این خصوص گفت: در این پرونده شاکی مدعی گردید زمانی که کارت عابر بانکش در اختیار همسرش قرار داشته است فردی ناشناس با سوء استفاده از اعتماد همسر شاکی کارت را از ایشان گرفته و جهت انجام تراکنش 80 هزار تومانی کارت را وارد دستگاه خود پرداز می نماید.

وی ادامه داد: سپس به همسر شاکی اعلام می کند که کارت را دستگاه اخذ كرده و باید فردا به بانک مراجعه نماید تا کارت را از مسولین شعبه دریافت نماید.این مقام انتظامی گفت: زمانی که شاکی به همراه همسرش به بانک مراجعه می نماید متوجه می شوند کارتی در دستگاه موجود نبوده و آن فرد از ایشان کلاهبرداری و کارت آنها را به سرقت برده است.

سرهنگ " محمدی" تصریح كرد: کارشناسان پلیس فتا شهرستان با بررسی های انجام شده متوجه می شوند متهم از کارت عابر بانك در شعب مختلف استفاده نموده است، لذا تصاویر دستگاه های عابر بانک اخذ و سر نخی از متهم بدست می آید.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: با توجه به تلاش های صورت پذیرفته موقعیت متهم شناسایی و وی دستگیر و روانه زندان می شود. سرهنگ محمدی در این خصوص هشدار داد: افرادی که با اعتماد بی جا به اینگونه افراد کارت و اطلاعات حساب خود را در اختیار ایشان قرار می دهند همواره باید آگاه باشند که اینگونه از اعتماد ها منجر به چنین عواقبی خواهد گردید .

لذا باید کاربران خدمات بانکی همواره در نگهداری اطلاعات و کارت های بانکی خود اهتمام ورزند تا دست کلاهبرداران و سارقان از سوء استفاده از حساب بانكی کوتاه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار