عملیات ۳ ساعته برای نجات زن سقوط کرده از ارتفاعات باباکوهی شیراز

خبرگزاری پانا:رئیس جمعیت هلال احمر شیراز از انجام عملیات سه ساعته تیم جستجو و نجات کوهستان این جمعیت و نجات زن ۵۵ ساله ای که از ارتفاعات باباکوهی سقوط کرده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۳۳۱۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد جواد رشیدی در این خصوص گفت: در ساعت۱۲:۲۰ دقیقه چهاردهم فروردین ماه جاری سقوط زن ۵۵ ساله از ارتفاعات باباکوهی شیراز از طریق تماس با ندای امداد اطلاع داده شد.
رشیدی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه تیم عملیات جستجو و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شیراز به محل حادثه اعزام شد .
نجاتگران کوهستان پس از بررسی های اولیه، با توجه به صدمات وارد شده به این کوهنورد، اقدام به بستن کارگاه و انتقال مصدوم نمودند.
رئیس جمعیت هلال احمر شیراز با اشاره به اینکه فرد سقوط کرده از ناحیه پا دچار مصدومیت شده بود، اذعان کرد: تیم جستجو و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر پس از انجام ۳ ساعت عملیات، مصدوم نجات داده شده را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.
رشیدی نجاتگران این عملیات را هاشم کاشفی ، محمدرضا صفریان ، جواد محمدی ، نیما فلسفی و علی شاکری نام برد.
قابل ذکر است این عملیات از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، به عنوان مهمترین عملیات امداد کوهستان این جمعیت در آخرین روز طرح ملی امداد و نجات نوروزی 94 اعلام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار