اجرای 20 هزار بازرسی از مراكز تهیه و توزیع موادغذایی در فارس

خبرگزاری پانا:کارشناس مسئول گروه سلامت محیط استان فارس از انجام بیش از 20 هزار مورد بازرسی از مراكز تهیه و توزیع مواد غذایی توسط کارشناسان بهداشت محیط علوم پزشکی شیراز تا پنجم فروردین جاری خبر داد .

کد مطلب: ۳۲۹۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سیامك شمس گفت: از آغاز طرح بسیج نوروزی بهداشت محیط تا پنجم فروردین ماه جاری، 20 هزار و 415 مورد بازرسی از مراكز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شده است.

وی ادامه داد: با اجرای این بازرسی‌ها،184 مورد معرفی به مراجع قضایی، 24 مورد تعطیلی مراكز تهیه و توزیع مواد غذایی، 1 هزار و 783 مورد صدور كارت بهداشت كاركنان مراكز تهیه و توزیع مواد غذایی، 9 هزار و 325 مورد بازرسی از اماكن عمومی، 26 مورد معرفی اماكن عمومی به مراجع قضایی و 6 مورد تعطیلی اماكن عمومی، توسط کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شده است.

به گفته این مقام مسئول 578 مورد بازرسی‌ انجام شده از مراكز و اماكن بین‌راهی موجب صدور 524 مورد كارت بهداشت كاركنان، 23 مورد معرفی به مراجع قضایی، 6 مورد تعطیلی، 137 مورد صدور كارت بهداشت مراكز و اماكن بین راهی و انجام 136 مورد نمونه برداری از مواد غذایی شده است.

شمس گفت: 1 هزار و 415 مورد نمونه برداری از آب آشامیدنی و 17 هزار و 642 مورد كلر سنجی از آب آشامیدنی، از دیگر خدمات فعالان در حوزه بهداشت محیط علوم پزشکی شیراز تاكنون بوده است.

وی گفت: از ابتدای اسفند ماه تا كنون 81 اكیپ ثابت و سیار از ساعت 8 صبح تا 8 شب، به خدمت رسانی مشغول بوده‌اند و تعداد این اكیپ‌ها در برخی از روزها به 90 اكیپ هم افزایش داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار