فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران:

تامین آسایش و امنیت هموطنان مهمترین هدف قرارگاه های نوروزی است

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در بازدید از قرار گاه نوروزی پاکدشت، تامین آسایش و امنیت هموطنان را مهمترین هدف قرار گاه نوروزی برشمرد.

کد مطلب: ۳۲۹۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، سردار سیروس فتحی، فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، به همراه روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در نخستین روز از سال جدید از قرار گاه نوروزی پاکدشت بازدید کردند.

وی در حاشیه این بازدید ، اساسی ترین وظیفه پلیس در این ایام را اطلاع رسانی و کاهش حوادث ترافیکی و حفظ سلامت شهروندان و کاهش جرایم برشمرد و گفت: تلاش ما بر این است كه نوروزی كم حادثه، امن و همراه با لحظه‌های شاد و سلامتی برای شهروندان و مسافران نوروزی رقم بخورد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه ، بروز رسانی اطلاعات و تسهیل در انجام ماموریت های سازمانی در راستای خدمت رسانی به مردم را نیز مورد تبیین قرار داد و بر تحقق آن در قرارگاه نوروزی تاكید كرد.

سردار " فتحی" پاسخگویی به موقع در ماموریت ها را مهم دانست و خاطر نشان كرد : یكی دیگر از دلایل حضور ما در قرارگاه نوروزی پاسخگو بودن در سر صحنه های پلیسی است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه تامین آسایش و امنیت شهروندان را یکی از اهداف اصلی تشکیل قرارگاه نوروزی برشمرد و گفت : امیدواریم با حضور چشمگیر پلیس در سطح استان و همکاری و مشارکت مردم با نیروی انتظامی شاهد ارائه خدمات مطلوبی باشیم.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار