واکنش وزیرکار به انتقاد از بسته مزد۹۴/اظهارنظر غیرکارشناسی نکنید

خبرگزاری پانا: وزیر کار با اعلام اینکه برای نخستین بار پس از انقلاب، افزایش دستمزدها بالاتر از نرخ تورم بوده است گفت: به جای اظهارنظرهای غیرکارشناسی به دنبال افزایش رفاه اجتماعی جامعه باشیم.

کد مطلب: ۳۲۹۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، علی ربیعی؛ وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است افزایش دستمزدهای امسال مشمولان قانون کار استثنایی بوده است. البته کارگران به سخنان ربیعی واکنش هایی نشان داده و عنوان کردند هنوز دستمزدهای آنها قدرت خرید مناسبی ندارد و آنها نمی توانند بدون اتکا به مشاغل و درآمدهای دیگر، معیشت خود را تامین کنند.

ربیعی در پاسخ به تمامی انتقادها در خصوص افزایش ۱۷ درصدی دستمزد كارگران در سال جاری گفت: برخلاف تمام ادعاهای مطرح شده، این برای نخستین‌ بار بعد از انقلاب است كه میزان افزایش حقوق كارگران و كارمندان، بیش از مقدار تورم اعلام شده از سوی دولت است.

وزیر کار به این مطلب نیز اشاره کرد که البته ما هم موافقیم كه باید تلاش بیشتری برای ارتقای سطح زندگی شهروندان صورت گیرد ولی در عین حال نباید با مسائل غیرمنصفانه برخورد كرد. بهتر است به جای این اظهارنظرهای غیركارشناسی به دنبال آن باشیم كه دست در دست هم در جهت افزایش رفاه اجتماعی در جامعه؛ مطابق‌ شان و منزلت ایران و ایرانی، حركت كنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار