با حکم وزیر بهداشت؛

اعضای كمیته توسعه دولت الكترونیك و هوشمندسازی منصوب شدند

خبرگزاری پانا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی احکام جداگانه ای اعضای كمیته توسعه دولت الكترونیك و هوشمندسازی را منصوب کرد.

کد مطلب: ۳۲۷۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آقایان دکتر علی شهرامی معاون اجرایی معاون درمان، دكتر عزیزالله عاطفی مشاور و معاون اجرایی معاون بهداشت، دکتر ابوالقاسم گرجی مشاور و معاون اجرایی معاون آموزشی، دكتر اكبر عبداللهی­اصل معاون نظارت و برنامه­ریزی سازمان غذا و دارو، دكتر مصطفی قانعی رییس انستیتو پاستور ایران، دكتر سید محمود تارا مدیر آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علوم پزشكی مشهد، دكتر عباس زارع نژاد مشاور وزیر و رئیس مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی و دكتر تشكری استاد دانشگاه را به عنوان اعضای كمیته توسعه دولت الكترونیك و هوشمندسازی منصوب کرد.

متن این احکام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علی شهرامی معاون محترم اجرایی معاون درمان

جناب آقای دكتر عزیزالله عاطفی مشاور و معاون محترم اجرایی معاون بهداشت

جناب آقای دکتر ابوالقاسم گرجی مشاور و معاون محترم اجرایی معاون آموزشی

جناب آقای دكتر اكبر عبداللهی­اصل معاون محترم نظارت و برنامه­ریزی سازمان غذا و دارو

جناب آقای دكتر مصطفی قانعی ریاست محترم انستیتو پاستور ایران

جناب آقای دكتر سید محمود تارا مدیر محترم آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علوم پزشكی مشهد

جناب آقای دكتر عباس زارع نژاد مشاور محترم وزیر و رئیس مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی

جناب آقای دكتر تشكری استاد محترم دانشگاه

با سلام

اثربخشی و كارایی فرآیندها و روش های ارائه خدمات و توسعه نظام اداری الكترونیك به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات از ضروریات نظام اداری بهره ور می باشد كه با تاكید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در قالب سیاست‌های كلی نظام اداری از جانب معظم له ابلاغ گردیده است. اهمیت این موضوع با ابلاغ نقشه راه اصلاح نظام اداری توسط محترم رئیس محترم جمهور نیز طی تصویب نامه شورای عالی اداری به شماره 560/93/206 مورخ 20/1/1393 مورد تاكید قرار گرفته است.

تسهیل و تسریع دسترسی مردم به خدمات در بخش بهداشت و درمان به عنوان مسئول تأمین، حفظ و ارتقاء سلامت عمومی آحاد جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لذا به استناد بخشنامه شماره 13472/93/200 مورخ 7/10/1393 سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور و به منظور طراحی ساز وکارهای مناسب برای اجرایی نمودن مصوبه هیات محترم وزیران به شماره 127675/ت50642هـ مورخ 28/10/1393 و نظر به تخصص و تجارب گرانقدر و تعهد جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان عضو كمیته توسعه دولت الكترونیك و هوشمندسازی که وظایف پیوست را بر عهده خواهد داشت منصوب می گردید.

دکتر سید حسن هاشمی
وزیر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار