شهردار بجنورد خبرداد:

چراغ های روشنایی بجنورد تعویض می شوند

خبرگزاری پانا: شهردار بجنورد از آغاز اجرای تعویض چراغهای روشنایی بجنورد در آماده سازی شهر برای فرارسیدن نوروز خبر داد و گفت: فاز نخست اجرای این طرح از دو روز گذشته از میدان فردوسی تا کارگرآغاز شده است.

کد مطلب: ۳۲۵۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، روح الله براتیان با اشاره به اینکه برنامه دو ساله برای تعویض پایه چراغ روشنایی آیلندهای شهر تدوین شده اظهارکرد: هم اکنون چراغ های روشنایی میدان فردوسی و تقاطع شهید فهمیده نصب شده است.

وی افزود: برای تعویض تمام چراغ های روشنایی این مسیر 140 میلیون ریال هزینه شده که تا پایان اسفند ماه سال جاری انجام می شود.

شهردار بیان داشت: فاز دوم تعویض چراغ های روشنایی شهر در فرودین ماه 94 از مسیر حد فاصل میدان آزادگان، امام رضا (ع) و فاز چهارم آن نیز از بهمن ماه سال آینده در حد فاصل میدان قائم و شهید محمد زاده اجرا می شود.

شهردار خاطرنشان کرد: چراغ های روشنایی سایر مناطق نیز طی سال 95 تعویض خواهد شد.

شهردار بجنورد اظهار کرد: مردم شهربجنورد را به عنوان یک شهر تاریک می شناسند به همین منظور هدف از تعویض چراغ های برق علاوه بر زیبا سازی منظر شهری ، افزایش میزان روشنایی در مناطق مختلف شهر نیز می باشد.

شهردار تاکید کرد: با اجرای این طرح علاوه بر تامین روشنایی شهر درصدد هستیم تا با زیبا سازی منظر شهری تمایل شهروندان به پیاده روی و کاهش استفاده از اتومبیل را کاهش دهیم که امیدواریم در این مسیر بتوانیم موثر واقع شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار