در ˝دستپخت های خودمانی˝ صورت می گیرد:

مسابقه سلبریتی ها در آشپزخانه

خبرگزاری پانا: فرید الدین نیکجو تهیه کننده و کارگردان هنری برنامه ˝دستپخت های خودمانی˝ گفت: در روال معمول برنامه سازی، سری های سوم و چهارم یک برنامه ضعف های کمتری دارند. اما دستپخت های خودمانی در سری دوم به این موفقیت رسید.

کد مطلب: ۳۲۵۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد

فرید الدین نیکجو تهیه کننده برنامه "دستپخت های خودمانی" که فاز دوم آن ویژه نوروز 94 آماده می شود، در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا درباره کیفیت سری جدید این برنامه بیان داشت: فاز اول این برنامه در 30 قسمت پخش شد. در برنامه سازی معمولا بازخوردها این گونه است که چون سری اول هنوز قوام چندانی ندارد روندی به این صورت طی می شود که در فاز دوم باگ ها گرفته و ایرادات رفع می شود و منطقا در سری سوم می توان باگ ها و ضعف های دیگری را برطرف کرد و معمولا برنامه ها در سری چهارم و پنجم بیشترجا می افتند.
وی افزود: اما خداراشکر در سری اول بازخوردهای خوبی از مخاطب گرفتیم. کار به خوبی پیش رفت و نظراتی را که دوستان حرفه ای و مخاطبان داشتند، در سری دوم اعمال کردیم و از نظر هزینه توان بسیاری از اتفاقات را در فاز اول نداشتیم و نمی توانستیم بعضی ایده ها را اجرا کنیم که در سری دوم محقق شد.
نیکجو که خود کارگردانی هنری برنامه را هم برعهده دارد درباره تغییراتی که در بخش اجرا ایجاد شد و نیما فلاح و سحر ولدبیگی جایگزین بهار ارجمند شدند، ادامه داد: این اتفاق ریتم برنامه را تندتر و به فضای شاد و طنز برنامه کمک کرد. اما در کلیت وقتی این برنامه را خود من شروع کردم در نظر داشتم که مجریان آن باید از دنیای بازیگران باشند. نمی خواستم چهره جدید معرفی کنم یا از مجریان توانمند فعلی تلویزیون استفاده کنم و همانطور که ذات برنامه ایجاب می کند و شرکت کننده ها خود سلبریتی و چهره هستند، مجری ها را هم از همان عرصه انتخاب کردیم تا احساس صمیمیت و نزدیکی بیشتری با مهمانان حس کنند و موضوع بحث زیادی با هم داشته باشند.
وی درباره یک احتمال در بخش اجرا در فاز سوم خبر داد و گفت: ممکن است در فاز بعدی مجری یا مجریان دیگری را که بازیگر هستند به کار وارد کنیم. در واقع این به یک چرخه تبدیل شود نه این که برنامه با اجرای یک فرد تعریف شود. خود این در واقع معنای فازبندی در یک برنامه را هم بهتر تحقق می بخشد.
فاز دوم برنامه "دستپخت های خودمانی" در 26 قسمت تولید می شود 17 قسمت آن از 6 تا 21 فروردین پخش هرشبی داشته و 9 برنامه باقیمانده به صورت هفتگی بعد از آن پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار