بابویی به پانا خبر داد

پیش بینی آموزش های لازم برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری

خبرگزاری پانا: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش تهران گفت: آموزش های لازم برای پیشگیری از حوادث دلخراش که ممکن است در چهارشنبه آخر سال برای دانش آموزان بیافتد را برای مدیران و خانواده های آنها داشته ایم .

کد مطلب: ۳۲۵۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد

حسین بابویی در گفت و گو با خبر نگار آموزش و پرورش پانا اظهار کرد: آموزش ها و شیوه نامه های خاصی را برای چهارشنبه آخر سال برای مدیران مدارس داشته ایم تا آنها این موضوعات را برای دانش آموزان مطرح کنند .

وی افزود : این شیوه نامه به ادارات کل آموزش و پرورش مناطق مختلف شهر تهران ارسال شده تا آنها در جلسه با مدیران مدارس موضوعات آن را مطرح کنند .

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش تهران گفت: الزامات و پیش بینی هایی برای حرکات خطر آفرین که ممکن است برای دانش آموزان ایجاد کند در این شیوه نامه مطرح شده است و مدیران مدارس موظف هستند این فرهنگ را در بین دانش آموزان ایجاد کنند.

وی یادآورشد: از انجمن اولیا و مربیان نیز خواسته شده است تا در مورد این موضوع وارد شوند تا توضیحات لازم در خصوص خطرات احتمالی چهارشنبه آخر سال و وسایل محترقه داده شود تا در این زمینه آگاه شوند.

بابویی خاطر نشان کرد: همه اقداماتی که لازم بود آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد پیشگیرانه انجام دهد در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: ساعات حضور دانش آموزان در مدرسه ساعتی مشخص است و هنوز ابلاغی در زمینه تعطیلی مدارس مشخص نشده است البته این موضوع تابع شرایط خاص خود است و اگر لازم باشد اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران دستور العملی مبنی بر تعطیلی پیش از موعد مدارس در چهارشنبه آخر سال خواهد داشت.





ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار