31 میلیارد ریال وام خود اشتغالی به مددجویان دشتستان بوشهر

خبرگزاری پانا:مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) دشتستان استان بوشهر گفت: درسال جاری به 345 طرح خوداشتغالی مددجویان زیر پوشش این نهاد 31 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

کد مطلب: ۳۲۴۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد

ه گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر؛ رمضان غلامی درجمع خبرنگاران افزود: همچنین صندوق تعاون امداد نیز به 50 طرح شش میلیارد و600 میلیون ریال وام پرداخت کرده است.


وی اضافه کرد: هم اکنون این نهاد به 24هزار نفر مددجو درقالب 10 هزار و500 خانوار در سرفصل های مختلف خدمات رسانی می کنند.


غلامی با اشاره به فعالیت های فرهنگی و آموزشی امداد بویژه درعرصه اشتغال و کارآفرینی ادامه داد: دراین ارتباط 489 مورد آموزش فنی دررشته های موردنیاز صورت گرفته که در این زمینه دومیلیارد و500 میلیون ریال هزینه شده است.


مدیر کمیته امداد دشتستان بیان کرد: در طرح اکرام ایتام، 745 یتیم زیر 18 سال در این شهرستان وجود دارند که برای آنان کفیل و حامی انتخاب شده است.

وی، 610 مورد مشاوره و آموزش خانوده، اعطای 895 مورد وام کارگشایی، اهدای بسته بهداشتی با اعتبار 110 میلیون ریال و بازسازی بیش از 90درصد از 81 منزل آسیب دیده مددجویان زلزله زده شهرستان دشتستا را از دیگر خدمات این نهاد به جامعه هدف عنوان کرد.


غلامی گفت: در دشتستان 14 هزار نفر اقشار آسیب پذیر شناسایی شده اند و با تعاملی که بین دولت و کمیته امداد مرکز وجود دارد، قرار شده بحث یارانه ها را در آینده به سمت کمیته امداد هدایت کنند تا بتوان از این طریق به اقشار آسیب پذیر کمک کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار