قائم مقام كمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی:

اجرای 54 برنامه به مناسبت هفته احسان ونیکوکاری

خبرگزاری پانا: قائم مقام كمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی گفت: بیش از 54 برنامه در هفته احسان و نیکوکاری توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان شمالی اجرا می شود.

کد مطلب: ۳۲۲۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد علی اکبریانی اظهار داشت:امسال برنامه‌های هفته احسان، با شعار اکرام فاطمی و شور نیکوکاری، در روز ۱۳ و ۱۴ اسفندماه در یک هزار پایگاه برگزار می شود. وی برگزاری ،همایش کارآفرینان ،افتتاح طرح های اشتغال ،اجرای طرح سطح بندی قرآن کریم،اهدای جهیزیه و هدایای ازدواج به زوجین تحت حمایت،تجلیل از خیرین و نیکوکاران طرح اکرام، ، دیدار با ائمه جمعه، استاندار، فرمانداران و بخشداران، نواخته شدن زنگ نیکوکاری در مدارس استان، بازدید و سركشی از خانواده های ( طرح مفتاح الجنه ) را از جمله برنامه های هفته احسان و نیکوکاری عنوان كرد.

قائم مقام كمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی همچنین افتتاح واحد مسکونی، اجرای برنامه های فرهنگی برگزاری مراسم جشن نیکوکاری، سخنرانی مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) در نماز جمعه و بیان عملکردها و ویژگی های این نهاد مقدس را از دیگر برنامه های این نهاد در این هفته برشمرد.

اکبریانی این ایام را بهترین فرصت به منظور ارائه و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف به خصوص در امور رسیدگی به محرومان و نیازمندان جامعه عنوان كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار