واریز 3800 میلیارد ریال به خزانه دولت از محل فروش سوخت مرزی

خبرگزاری پانا: مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اظهار کرد: فروش مرزی سوخت (بنزین و نفت گاز) در 10 ماه امسال، نزدیک به 3800 میلیارد ریال برای کشور ارز آوری داشته است.

کد مطلب: ۳۲۲۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد رضا مظلومی درباره فروش بنزین و نفت گاز در مرزهای زمینی کشور، گفت: از ابتدای امسال تا پایان دیماه، 150 میلیون و 600 هزار لیتر فرآورده نفتی (بنزین و گازوئیل) در پایانه های مرزی کشور فروخته و از این محل، سه هزار و 794 میلیارد ریال به خزانه دولت واریز شده است.

مظلومی که با خبرنگار شانا گفت و گو می کرد، تصریح کرد: چهار میلیون و 600 هزار لیتر از مبلغ یاد شده، سهم فروش بنزین (به ارزش 139 میلیارد ریال) و 146 میلیون لیتر دیگر نیز سهم فروش نفت گاز (به ارزش سه هزار و 655 میلیارد ریال) بوده است.

فروش بیش از 19 میلیون لیتر سوخت به روش "باک پر"

به گفته مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ، در 10 ماه امسال، همچنین 19 میلیون و 287 هزار لیتر سوخت به روش "باک پر"در مرزهای زمینی کشور به فروش رفته که 287 هزار لیتر آن بنزین و 19 میلیون لیتر آن نیز نفت گاز بوده است.

مظلومی افزود: از فروش این مقدار بنزین به روش باک پر 9 میلیارد ریال و از فروش نفت گاز نیز 565 میلیارد ریال ارزآوری برای کشور داشته است.

وی گفت: تعیین نرخ فروش سوخت در مرزهای کشور با الگوهای ستادی و تصمیم کمیته های نرخ گذاری استانی و محلی انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار