نماینده مردم اهواز در گفت و گو با پانا هشدار داد:

آغاز مهاجرت خوزستانی ها به سایر استان ها پس از هجوم ریزگردها

خبرگزاری پانا: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از هجوم ریزگردها به استان خوزستان کوچ مردم این استان آغاز شده و بسیاری از مردم در استان هایی مانند اصفهان و تهران به دنبال خرید خانه می گردند.

کد مطلب: ۳۱۶۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد

شکرخدا موسوی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی پانا با بیان این مطلب افزود: دولت برای مهار ریزگردها مبلغ 55 میلیاردتومان در نظر گرفته که به هیچ وجه کافی نیست.

موسوی حداقل بودجه لازم برای مهار بحران ریزگردها در خوزستان را پنج هزار میلیاردتومان دانست و گفت: این مبلغ را می توان در بودجه سال آینده برای استان خوزستان پیش بینی کرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در حال حاضر برخی جریانات ضدامنیتی وابسته به بیگانگان و نیز گروه های سیاسی داخلی به فکر سوءاستفاده از وضعیت بوجود آمده افتاده اند و می خواهند از هوای خاک آلود خوزستان برای خود ماهی بگیرند. حتی برخی از کاندیداهای انتخابات آینده مجلس نیز از فرصت بوجود آمده استفاده کرده و مردم را علیه دولت و نمایندگان فعلی تحریک می کنند، غافل از این که با این اقدامات تنها با جان همشهریان خود بازی می کنند و موضوع پیچیده تر از این خواهد شد.
شکرخدا موسوی در ادامه تصریح کرد: خوزستان به لحاظ امنیتی استان مهمی است و هر چه سریع تر باید بحران بوجود آمده در این استان مهار شود، زیرا تبعات مالی و امنیتی ادامه این بحران برای آینده کشور جبران ناپذیر خواهد بود. ضمن این که در حال حاضر به دلیل تعطیلی های چند روزه کسب و کار مردم نیز تعطیل و ضرر هنگفتی متوجه اهالی خوزستان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار