معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز به پانا خبر داد:

اجرای طرح ارائه خدمات بهداشتی، مشاوره ای به دانش آموزان مدارس روستایی

خبرگزاری پانا:معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز از توزیع اقلام ورزشی، پکیج های بهداشتی و ارائه خدمات بهداشتی و مشاوره ای به دانش آموزان مدارس روستایی خبر داد.

کد مطلب: ۳۱۶۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد

نظرعلی کیانی در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا،در این خصوص گفت: این تیم که متشکل از کارشناسان بهداشتی، مشاوره ای و ورزشی این ناحیه بود با هدف آموزش و خدمات ویژه به مناسبت دهه مبارکه فجر در مدارس روستایی بخش غیزانیه حضور یافت و ضمن توزیع پکیج های آموزشی و اقلام ورزشی به سوالات بهداشتی و مشاوره ای دانش آموزان پاسخ دادند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی گفت: معاینه دانش آموزان مدارس بخش غیزانیه از نظر سلامت و بیماری های روده ای، پوستی و عفونی از دیگر برنامه های این سفر کاری بود.
وی همچنین افزود: در حوزه مشاوره نیز کارشناسان این ناحیه با ارائه خدمات مشاوره ای به دانش آموزان سال اول متوسطه دوم، آنها را در زمینه انتخاب رشته مناسب راهنمایی کردند و به سوالات آنان پاسخ دادند.
کیانی گفت: کارشناسان تربیت بدنی این ناحیه در این برنامه بازدیدی از اجرای طرح ژیمناستیک دانش آموزان پایه دوم ابتدایی بازدید کردند و روند اجرای این طرح ملی را در مجتمع های روستایی مورد ارزیابی قرار دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار