معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان :

کتب کمک آموزشی بنیاد علوی بین دانش آموزان مناطق محروم توزیع شد

خبرگزاری پانا،معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت : هشت هزار و 316 جلد کتب کمک آموزشی اهدایی بنیاد علوی بین دانش آموزان مناطق محروم توزیع شد.

کد مطلب: ۳۱۴۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا،اسداله کریمی افزود : این کتب به ارزش تقریبی یک میلیارد و ششصد میلیون ریال بین یک هزار و 789 دانش آموز پایه سوم متوسطه و پیش دانشگاهی مناطق معمولان ،کاکاوند ، سپیددشت ،ززو ماهرو ، رومشکان و شهرستان پلدختر توزیع شده است .
کریمی خاطر نشان کرد : بنیادعلوی با هدف دانش افزایی ودستیابی دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته به منابع جدید آموزشی با اجرای طرح ارتقای تحصیلی دانش آموزان مناطق محروم مبادرت به این کار کرده است . وی اضافه کرد : اجرای این طرح در افزایش ارتقای میانگین نمره درصد قبولی وراهیابی دانش آموزان به دانشگاهها وموسسات آموزش عالی بسیار موثراست.
کریمی با تقدیر از این کار گفت : این طرح می تواند در راستای اجرای سیاست توسعه مشارکت همه جانبه در آموزش و پرورش محسوب شود . معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان در پایان تصریح کرد : توسعه و تقویت این برنامه ها توسط نهادهای فرهنگی و افراد خیرو نیک اندیش می تواند در توسعه آموزشی و فرهنگی و برقراری عدالت آموزشی در مناطق محروم و غیر برخوردار تاثیر گذار باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار