امضای تفاهم نامه بین معاونت پرورشی و بنیاد ملی بازیهای رایانه ای

خبرگزاری پانا: امروز(دوشنبه)20 بهمن در سازمان دانش آموزی تفاهم نامه ای بین معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و بنیاد ملی بازی های رایانه ای در جهت هم افزایی تولید، معرفی و استفاده صحیح از بازی های رایانه ای امضا شد.

کد مطلب: ۳۱۴۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، به منظور همسویی و هم افزایی در جهت تولید، معرفی و استفاده صحیح از تولیدات فاخر در زمینه بازیهای رایانه ای امروز 20 بهمن ماه در سازمان دانش آموزی تفاهم نامه ای بین معاونت پرورشی و فرهنگی به نمایندگی حمیدرضا کفاش و بنیاد ملی بازیهای رایانه ای به نمایندگی ذبیح الله فیض آبادی منعقد شد .

توسعه فرهنگ صحیح استفاده از بازیهای رایانه ای در بین دانش آموزان ،هدایت و نظارت بر تولیدات و محصولات بازیهای یارانه ای ویژه مدارس ،نیازسنجی و اسیب شناسی بازیهای رایانه ای به منظور اتخاذ تصمیمات مدیریتی و توسعه و تبلیغ فرهنگ استفاده از تولیدات ایرانی - اسلامی دربین دانش آموزان بخشی از اهداف این تفاهم نامه است .

محورهای فعالیت این تفاهنامه همکاری در جهت نشر و توزیع بازیهای فاخر ایرانی در مدارس، همکاری و مشارکت در برگزاری مسابقات رایانه ای بین مدارس، برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات بازیهای رایانه ای در مدارس، ساخت بازی های آموزش محور ویژه دانش آموزان و برگزاری دوره های آموزشی -توجیهی ویژه مربیان منتخب سراسر کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار