فردادر شهرجدید هشتگرد؛

افتتاح843واحد مسکن مهربا حضورمعاون وزیر راه وشهر سازی

خبرگزاری پانا:درآستانه سفر معاون وزیر راه وشهرسازی به شهر جدید هشتگرد وافتتاح843واحد مسکن مهررییس شرکت عمران وشهرسازی در نشست خبری بااصحاب رسانه البرزبه تشریح برنامه های سفر این مسئول پرداخت.

کد مطلب: ۳۱۴۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا، محمد رضا توکلی، در نشست خبری خوددر جمع اصحاب رسانه اظهارداشت: در مجموع 50 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد ساخته می‌شود که بهره‌برداری از 36 هزار واحد آن بر عهده شرکت عمران شهرجدید هشتگرد است و ما بقی به تعاونی‌ها واگذار شده‌است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد ادامه داد: فردا یک مدرسه 10 کلاسه در فاز 4 شهرجدید هشتگرد افتتاح و به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود.
توکلی در ادامه از کلنگ زنی پارک 6 هکتاری ورودی شهر جدید هشتگرد به عنوان دیگر پروژه‌ی شرکت عمران این شهر در ایام‌الله‌دهه فجر نام برد.
توکلی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به سایر پروژه‌های شرکت عمران شهر جدید هشتگرد که در ایام الله‌دهه‌فجر افتتاح می‌شوند نیز اشاره کرد و افزود: فردا تقاطع پل کردان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و دویست میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد
وی با بیان اینکه در صورت استفاده 100 درصدی از ظرفیت این ریل‌باس کاهش حجم ترافیک جاده‌ای را شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: امروزه در کلیه کشورهای پیشرفته حمل و نقل ریلی جایگاه خوبی را از آن خود کرده است
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با تاکید بر اینکه با شهرداری شهر جدید هشتگرد مشکلی نداریم، گفت: طبق آمار برآورد شده احساس امنیت مردم در شهر جدید هشتگرد بالای 95 درصد است.
وی از افتتاح درمانگاه شهر جدید هشتگرد نیز به عنوان دیگر پروژه‌های که در دهه فجر می‌شود یاد کرد و گفت: این درمانگاه که یک میلیارد و دویست میلیون تومان هزینه داشته به کمک خیّر احداث و تحویل دانشگاه علوم پزشکی می‌شود.
توکلی تأکید کرد: با افتتاح این پروژه بخشی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرجدید هشتگرد حل می‌شود.
فاز نخست تصفیه‌خانه و فاضلاب شهر جدید با تامین نقدینگی آن از سوی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد به بهره‌برداری می‌رسد

پروژه های قابل افتتاح:
1300 واحد مسكن مهر شهر جدید هشتگرد : (باروبن، تعاونی فرهنگیان ناحیه 2 كرج، تعاونی ایران خودرو)؛ سالن ورزشی اتحاد عمران پارس ( شهید ابراهیمی)؛مدرسه 10 كلاسه نبردپی فاز 4؛درمانگاه خیریه طهرانی؛كلنگ زنی پارك فدك؛ تعاونی روحانیون ساوجبلاغ؛ تعاونی روزنامه نگاران و بلوار 81 متری پل کردان



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار