راه پیمایی دانش آموزان خمینی در حمایت از مدیریت مصرف آب

خبرگزاری پانا: بیش از 400 دانش آموز مقطع ابتدایی خمین با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون˝ آب نیست˝ و ˝مصرف بی رویه = تشنگی˝ و ˝شاکر نعمت های خدادای باشیم˝، ˝آب الفبای آبادانی˝، ˝طعم آب، طعم حیات و زندگانی˝، ˝آب جایگزین ندارد˝و ˝هر قطره آب لحظه های زندگی˝ از مدیریت مصرف آب حمایت کردند و خواستار مشارکت همه اقشار در برنامه های صرفه جویی آب شدند.

کد مطلب: ۳۱۳۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، فرماندار شهرستان خمین در جمع این دانش آموزان گفت: در حال حاضر بحران آب نیازی به زنگ خطر ندارد، زنگ های خطر به صدا در آمده و می توان این بحران را مهار كرد.
سید مهدی ساداتی با بیان اینکه استفاده از توسعه منابع آب را قابل تحمل ساخت اظهار داشت: برای موفقیت در مهار این بحران نیاز به یك بررسی و تحقیق كامل برای مدیریت سیستم های با پیچیدگی بالا داریم.
وی ادامه داد: اگر ما رفتارمان و همچنین روش مدیریت استفاده ازآب را تغییر دهیم قادر خواهیم بود به یك آینده مطلوب برای زمین و مردم دست یابیم.
فرماندار خمین بیان کرد: برای مقابله با بحران کم آبی استفاده بهینه از منابع آبی و به کارگیری الگوی مناسب مصرف، امری لازم و اجتناب ناپذیر است.
ساداتی افزود: آب عنصر حیاتی برای بقای تمام موجودات است و با توجه به تداوم خشکسالی ها، استفاده بهینه از منابع آبی و به کارگیری الگوی مناسب مصرف، امری اجتناب ناپذیر است.
وی ابراز داشت: نزولات جوی خمین امسال 130 میلی متر بوده که نسبت به مدت مشابه 54 میلی متر کاهش دارد.
فرماندار گفت : آب رسانی به تعدادی از روستاهای این شهرستان نیز اینک با تانکر انجام می شود که در صورت تداوم شرایط خشکسالی و کم توجهی به اصلاح رفتار مصرف به سمت بحران پیش می رویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار