دستیابی به اهداف برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی شهرستان بهارستان

خبرگزاری پانا:سومین جشنواره استانی، فرهنگی ورزشی در شهرستان بهارستان به همت اداره ورزش و جوانان در سالن 22 بهمن برگزارشد.

کد مطلب: ۳۱۳۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا،و به نقل از مهر ، این جشنواره که با ابتکار عمل مدیر کل امور ورزش و جوانان استان در شهرستانهای استان تهران برگزار شد با میهمانان ویژه ای همراه بودو بسیار منسجم و گسترده اجرا بطوریکه قدردانی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را به همراه داشت .

ذبیح ا.. اردویی ضمن قدردانی از مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران ، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده سختکوش مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین حاضر در سالن اظهار کرد : این جشنواره در واقع با حمایت ویژه مدیر کل امور ورزش و جوانان استان تهران در کلیه شهرستانهای استان تهران همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار شد که توانستیم به اون اهداف از پیش تعیین شده خود با حضور بی نظیر مسئولین وقهرمانان ورزشی دست پیدا کنیم .

ویبرگزاری سومین جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 93 را یک حرکتی ارزشمند وبا نشاط در بین اقشار مختلف جامعه ورزشی دانست و تصریح کرد : سومین جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 93 علاوه بر استعدادیابی، تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان، ورزشکاران مدال آور، قهرمانان و خانواده معظم شهدا توانست یک شور و نشاط بی نظیری را در بین ورزشکاران و جوانان ورزش دوست منطقه ایجاد نماید.

اردویی همچنین حمایت های ویژه نکو نماینده مجلس را در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره در بهارستان مهم خواند و گفت : اگر امروز چنین جشنواره بی نظیری در این شهرستان برگزار شده قطعا با حمایت های خوب اقای نکو نماینده مردم شریف منطقه در مجلس شورای اسلامی همراه بود .

ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان در ادامه به ظرفیت های بالقوه این شهرستان در حوزه ورزش پرداخت و افزود : علیرغم سرانه های ناچیز ورزشی و دیگر امکانات ورزشی شهرستان در حوزه قهرمان پروری و نام اوران جهانی حرف برای گفتن دارد و همین استعدادهای ورزشی می تواند در اینده نه چندان دور در سطح کشور و حتی سطوح بین المللی می تواند برای کشور افتخار افرین باشند .

اردویی همچنین به ویژه برنامه های ایام دهه فجر سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت : اداره ورزش امسال برنامه های متنوعی را نسبت به ساله های گذشته در دستور کار خود قرار داده که در طی روزهای هفته این ایام مبارک اجرایی می شود

در ادامه این مراسم نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در سخنانی گفت : جوانان ورزشکار غیور ایران اسلامی امروز هم همانند هشت سال دفاع مقدس افتخارات بی نظیری را در میادین ورزشی برای کشور به ارمغان می اورند .

محمد رضا باهنر اظهار کرد: همانطوریکه جوانان ایران اسلامی در جریان هشت سال دفاع مقدس در برابر هجمه های سنگین رژیم بعثی و همپیمانان انان با عزت و شجاعت تمام ایستادگی نموده و حتی پس ازجنگ یک وجب از خاک کشورمان بدست دشمن نرفت .

وی ادامه داد : امروز هم جوانان ورزشکار ما نیز با الگو گرفتن از فرهنگ ایثار و شهادت نام ایران اسلامی را درمقاطع مختلف میادین ورزشی پراوازه کرده اند .

باهنر ضمن قدردانی از قهرمانان کشوری و بین المللی شهرستان بهارستان نیز افزود : باید قدردان ورزشکارانی باشیم که با کمترین امکانات اما به عشق کشور با اقتدار تمام مدال قهرمانی را کسب کردند و پرچم سه رنگ کشورمان را در انسوی مرزها به اهتزار دراوردند .

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین حمایت جدی مسئولین را از حوزه ورزش را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد : مسئولین بایستی بدانند که دریافت یک مدال قهرمانی صرفا در همان مسابقه خلاصه نمی شود بلکه همان مدال رنگین یک ورزشکار در تاریخ ورزش جهان به ثبت می رسد و سالیان سال نام بزرگ ایران می درخشد .

این مسئول همچنین با اشاره به سرانه های ناچیز ورزش در حاشیه شهرستانهای استان تهران نیز افزود : با توجه به اینکه ورزش خود پیام اور شادی و نشاط در روح و جسم انسانها تلقی می شود ای کاش قبل از احداث بیمارستان و حتی تیمارستان به توسعه سرانه های ورزشی بویژه احداث سالن های ورزشی و ورزشگاه های مدرن می پرداختیم تا کارمان به بیمارستانها نمی کشید .

وی نگاه مجلس شورای اسلامی را به توسعه سرانه ها ورزشی در این مقطع را رضایت بخش خواندو گفت : خوشبختانه مجلس شورای اسلامی نیز با در نظر گرفتن افتخارات خوب جوانان ورزشکار بودجه امسال ورزش و جوانان را افزایش داده و این خود می تواند در راستای اهتمام بخشی به امر ورزش و جوانان موثر واقع شده باشد .

باهنر ضمن قدردانی از مسئولین شهرستان بهارستان بویژه نکو نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که زمینه ساز چنین جشنوراه پر محتوایی بود قدردانی کرد و گفت : تشکر می کنم از متولیان امر ورزش بهارستان که شور و شعف خاصی را در دل جوانان ورزشکان بوجود اورده و این امر می تواند در روحیه انان اثر گذار باشد .

نماینده مردم شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : این جشنواره می تواند یاد اور افتخار افرینی حسن رحیمی ها و دیگر قهرمانان ملی کشورمان در میادین بین المللی باشد که قلب رهبری و ملت را خشنود کرد .

وی ادامه داد : شهرستان بهارستان علاو ه بر داشتن قهرمانان جهانیو ملی در رشته ورزشی های مختلف ، قهرمان قهرمانانی دارد بنام" شهدا " که نام هر کدام از انان به بلندی اسمانها و تاریخ درخشان انقلاب اسلامی می درخشد و برای همیشه در دلها جاودانه هستند .

ابراهیم نکو در این جشنواره ضمن قدردانی از ریاست اداره ورزش و جوانان و دیگر دست اندرکاران امر ورزش که با برگزاری چنین جشنواره باشکوهی قابلیت و پتانسیل های ورزش منطقه را به تصور کشیدند اظهار داشت : برگزاری چنین جشنواره ای انهم در سی و ششمین سالروز پیروزی شکوهمند ایران اسلامی که خود یاد اور ایثار و شهادت فجر افرینانی بود می تواند فرصت مغتنمی باشد در راستا ی استعداد یابی جوانان ورزشکاری که هنوز در شهر ویژه گمنام مانده اند عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تشکر می کنم از اداره ورزش و جوانان بهارستان که توانست چنین جشنواره ای را در راستای مهیا سازی محیطی ورزشی در میان جوانان ورزشکار وقهرمانان ملی انهم در سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران به نحو شایسته برگزار نماید.

نکو در بخش دیگری از سخنان خود به سرانه های ناچیز ورزشی شهرستان بهارستان پرداخت و اذعان داشت : شهرستان بهارستان متاسفانه از کمترین سرانه های عمومی بویژه فضای ورزشی و فرهنگی برخوردار می باشد که انتظار می رود اقای باهنر نیز ضمن توجه به این مسئله در مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه ای را داشته باشند

در ادامه این مراسم صد ها نفر از ورزشکاران شهرستان در قالب رشته ورزشی ها مختلف به اجرای رژه پرداختند و در ادامه از قهرمانان و مدال اوران کشوری و استانی تجلیل به عمل امد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار