« 5 دقیقه تا پایان» در نهمین جشنواره سراسری رویش

خبرگزاری پانا:رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از راهیابی فیلم کوتاه « 5 دقیقه تا پایان» به نهمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه دینی رویش خبر داد.

کد مطلب: ۳۱۱۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،حسن میلانی با اعلام این خبر گفت: فیلم کوتاه داستانی 5 دقیقه تا پایان به کارگردانی علیرضا سلمانپور و به تهیه کنندگی حوزه هنری استان در بخش ملی این جشنواره با دیگر فیلم های راه یافته به رقابت خواهد پرداخت.

وی با بیان اینکه « 5 دقیقه تا پایان» زندگی مردم مظلوم و بی دفاع غزه در شرایط جنگ ددمنشانه رژیم صهیونیستی را نشان می دهد، افزود: هدف از تولید فیلم کوتاه داستانی پنج دقیقه تا پایان نشان دادن مظلومیت مردم مظلوم غزه به ویژه كودكان بی دفاع غزه در برابر رژیم غاصب اسرائیل می باشد.
میلانی همچنین با بیان اینکه این جشنواره هم اکنون مهمترین و تاثیر گذارترین جشنواره فیلم های کوتاه با موضوع دینی است، خاطر نشان کرد: نمود مفاهیم دینی در آثار فیلمسازان جوان با تعریفی جدید و نه کلیشه ای از مفهوم دین یکی از اهداف اصلی جشنواره فوق می باشد.
وی تصریح کرد: رویش به عنوان یک جشنواره سینمایی تعریف دین را وسیع کرده و دین را از اینکه در محدوده عده خاصی باشد خارج نموده است.
گفتنی است، جشنواره رویش محلی برای معرفی قابلیت های سینمای دینی و فیلم های ارزشی است که تاثیر بسیار مثبتی جهت ایجاد انگیزه در فیلمسازان جوان و سوق دادن آنها به تولیدات تصویری با موضوع دین، اخلاق، ارزش ها و ... را فراهم نموده است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار