نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

شهدای زینبیه میانه، نماد و گواه دین مداری و ولایتمداری ملت ایران هستند

خبرگزاری پانا: نایب رئیس مجلس شواری اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای زینبیه و ثارالله تاکید کرد: شهدای زینبیه نماد و گواه دین مداری و ولایت مداری ملت ایران هستند.

کد مطلب: ۳۱۰۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد با حضور در پنجمین یادواره شهدای زینبیه و ثارالله که به صورت کشوری برگزار شد با بیان این موضوع که تاریخ ایران پراز صفحات زرین و رویداد های عزت آفرین است، گفت: هشت سال دفاع مقدس و تقدیم هزاران شهید در راه حفظ استقلال و عزت کشور یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخی کشور ایران است.

نایب رئیس مجلس شواری اسلامی تصریح کرد : مدعیان حقوق بشر با حمایت اطلاعاتی آواکس ها، مردم و رزمندگان ما را در داخل خاک ایران مورد تهاجم قرار داده و جنگ طولانی هشت ساله را بر کشور ایران تحمیل کردند .

وی سلب امنیت از مردم در داخل شهرها را از دیگر توطئه های استکبار جهانی در دوران شکل گیری انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: سلحشوریهای رزمندگان خطه آذربایجان در عملیات کربلای ۵ و لشکر پرافتخار عاشورا که متشکل از میانه ایهای غیور بود فراموش شدنی نبوده و باید گفت، بمباران مدارس زینبیه و ثارالله به خاطر از بین بردن شیرینی این پیروزی در کام مردم ایران بود.

ابوترابی فرد با بیان اینکه اقتدار و عزت کشور ریشه در همبستگی ملی و انسجام اسلامی دارد گفت: اقتدار دیگر کشورهای اسلامی و پیروزی نیروهای مقاومت فلسطین طی روزهای اخیر نیز برگرفته از همبستگی و انسجام اسلامی ایران است .

نایب رئیس مجلس شواری اسلامی ، هویت قرآنی و دینی انقلاب را عامل شکل گیری جنگ تحمیلی با هدف نابودی انقلاب اسلامی و محو نام ایران از کره ی خاکی دانست و افزود: یکپارچگی و وحدت ملت، کشور ایران را به سرزمینی مقتدر در جهان و منطقه تبدیل کرده است .

وی بیان کرد: هیچ کشوری آمادگی مقابله با چنین تهدید بزرگی را نداشت اما ایستادگی مردم ایران از جمله آذربایجان و تقدیم هزاران شهید، هنر ایرانی و غیرت آنان را در مقابل دشمنان به نمایش گذاشت.

نایب رئیس مجلس جنگ فرهنگی دشمن را در راستای سلب آراستگی دختران و زنان ما به چادر مشکی و روی گردانی جوانان ما از باورها و اعتقادات دین اسلام عنوان کرد و افزود: شهدای زینبیه و ثارالله با عفاف و حجاب خود و پشتیبانی از جبهه های حق علیه باطل در آن زمان و دختران امروز این مدرسه نیز با حفظ عفاف و حجاب خود و دیگر جوانان با اعتقادو ایمان بیشتر دشمنان را در این میدان نیز ناکام گذاشته اند.

وی با بیان این موضوع که ملت ایران همه تهدیدات دشمنان را به فرصتی برای اقتدار بیشتر تبدیل کرده اند افزود: ملت ایران تحریم اقتصادی دشمن را که برای نابودی چرخه اقتصاد ایران و تسلیم شدن مسوولین کشور در مقابل استکبار به کار بسته است را فرصتی برای شکوفایی اقتصادی و اقتدار سیاسی و به رونق انداختن چرخ های اقتصادی کشور دانسته و با همه توانمندی و اقتدار خود به سمت جلو در حرکت است تا به قدرت اقتصادی در منطقه و دنیا نیز تبدیل شود.

ابوترابی فرد اظهار کرد: در حال حاضر فرزندان روح االله در خارج از مرزهای کشور از آرمان های مقدس کشور با سلاح ولایت مداری در مقابل زیاده خواهی استکبار دفاع می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار