آشنایی با فیلم های جشنواره فجر/هنرو تجربه۵

همبازی شدن نگار جواهریان و پگاه در فیلم سینمایی موقت

خبرگزاری پانا: امیر عزیزی اولین فیلم بلند سینمایی اش را با تلفیقی از ملودرام اجتماعی و تعلیقی در جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آورد.

کد مطلب: ۳۰۸۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا،موقت اولین تجربه کارگردانی بلند سینمایی امیر عزیزی محسوب می‌شود.

عزیزی پیش از این علاوه بر ساخت فیلم های کوتاه و مستند به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز با کارگردان هایی چون کیانوش عیاری، رخشان بنی اعتماد، احمدرضا درویش، محمدحسین لطیفی و..... همکاری داشته است.


در خلاصه داستان فیلم "موقت" آمده است که خانواده‌ای همزمان با اسباب کشی و جابجایی خانه‌شان ناخواسته درگیر ماجرا و مشکلاتی می‌شوند این فیلم . تلفیقی از ملودرام اجتماعی و تعلیقی است .


پگاه آهنگرانی، نگارجواهریان، نازنین فراهانی، طاهره زندیان، ساناز عزیزی و بابک کریمی در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.
در خلاصه داستان «موقت» آمده است: خانواده ای همزمان با اسباب کشی و جابجایی خانه شان ناخواسته درگیر ماجرا و مشکلاتی می‌شوند
.
عوامل فیلم عبارتند از:نویسنده و کارگردان:امیر عزیزی، تهیه کننده: حسن آقاکریمی ،مدیر تولید: فریدون بخشایش، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، مشاور کارگردان: پرویز شهبازی ،صدابرداران: جهانگیرمیرشکاری، مهدی ابراهیم زاده، طراح صحنه ولباس: امیرحسین قدسی طراح گریم : مرتضی متقی، برنامه‌ریز: افشین رضایی، دستیار اول کارگردان : درنا مدنی، منشی صحنه: الهام عزیزی ، عکاس و فیلم پشت صحنه: نیما آقا کریمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار