مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان تاکید کرد:

دستگاههای اجرایی در برگزاری باشکوه تر برنامه های دهه فجر تلاش کنند

خبرگزاری پانا: جلسه کمیته نهادها وسازمانهای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان سمنان با حضور اعضاء در محل استانداری سمنان برگزار شد.

کد مطلب: ۳۰۴۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از سمنان و به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، ایرج کارخائی با اشاره به فراهم سازی و نقش آفرینی دستگاه ها و سازمانها در امر برنامه ریزی و برگزاری مراسم ها و برنامه های ایام ا... دهه فجر بر تلاش، پیگیری و هماهنگی مناسب و بر ارائه و تبیین شایسته دستاوردها و عملکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر وا مید به مردم تاکید کرد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان همچنین در این جلسه گفت: ارائه عملکرد ها و دستاوردهای دستگاههای اجرایی و انتشار کارنامه فعالیتها به منظور افزایش آگاهی در جامعه امید و امیدواری ایجاد میکند و نمایشی از میزان کارآمدی و کارائی دستگاههای اجرایی استان سمنان است.

وی فراهم سازی زمینه بهره گیری هر چه بیشتر اقشار مختلف مردم از خدمات دستگاهها را به منظور افزایش حلاوت و شیرینی ایام ا... دهه فجر؛ ایجاد مشارکت مدیران و کارکنان و عموم مردم در برنامه ها و مراسم ها، ارائه توانمندی دستگاهها جهت اجرای برنامه های دهه فجر و برنامه ریزی برای دیدار مسئولین و مدیران با مردم جهت بررسی مشکلات آنها و برنامه ریزی برای افتتاح و بهره مندی از طرح ها و پروژه ها را از دیگر مسائل عنوان کرد که توسط دستگاهها در ایام ا... دهه فجر پیگیری خواهد شد.

در این جلسه همچنین مدیر کل تامین اجتماعی استان با اشاره به افتتاح طرحها و پروژه ها در ایام ا... دهه فجر گفت: در نظر است با حضور مقامات کشوری و استانی ساختمان اداره کل تامین اجتماعی که 3 واحد اداری تامین اجتماعی؛ مدیریت درمان و رسیدگی به اسناد پزشکی در آن مستقر خواهند شد در دهه فجر به بهره برداری برسد.

آزرم افزود: این ساختمان با اعتبار 7 میلیارد تومان و متراژ زیر بنا 9500 متر مربع در سمنان احداث شده است و خدمات مختلف به مردم عزیزمان ارائه خودمان نمود.

حجه الاسلام زاهدی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان با اشاره به ویژگیهای بزرگ ایام ا... دهه فجر بر مردمی برگزار نمودن مراسم ها و برنامه های ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: برنامه های دهه فجر باید روح معنویت و انسان سازی را در جامعه بسط و گسترش دهد.

در این جلسه همچنین اعضای جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خودشان را برای برگزاری هر چه باشکوه تر دهه فجر در استان ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار