استاندار آذربایجان شرقی:

آینده ثابت می‌کند که کاهش قیمت نفت به نفع یا ضرر ماست

خبرگزاری پانا:استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش قیمت نفت، اظهار داشت: آینده ثابت می‌کند که این اتفاق به نفع ما بوده یا به ضرر ما، اما این کاهش قیمت می‌تواند فرصتی برای کم‌کردن وابستگی به درآمدهای نفتی باشد و کشور را به سمت منابع درآمدی دیگر سوق دهد.

کد مطلب: ۳۰۳۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،اسماعیل جبارزاده در جمع منتخبان شهرستان هشترود، با بیان این که مشکلات همیشه وجود خواهند داشت و مهم این است که برای کم کردن مشکلات تلاش کنیم، افزود: دولت دکتر روحانی، دولت تدبیر و امید است و با امید به آینده، برای حل مشکلات تدبیر می‌کند، اما تحقق این هدف بدون همراهی و مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به این که دولت در دو حوزه امنیت و سلامت به طور جدی وارد شده است، گفت: در حوزه امنیت امروز ایران امن‌ترین کشور دنیاست و دولت حفظ اقتدار و ثبات نظام را سرلوحه سیاست‌های خود قرار داده است.

جبارزاده افزود: در بخش سلامت نیز دولت علی‌رغم تنگناها تمام تلاش خود را به کار گرفته و امروز ادعا می‌کند که هیچ فردی از جمعیت ایران فاقد بیمه درمانی نیست.

وی افزود: مرحله بعدی اقدامات دولت در بخش سلامت، ‌افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی است.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر افزایش امکانات درمانی شهرستان هشترود، گفت: البته در یک سال گذشته در این زمینه کارهای خوبی از جمله استقرار پزشک متخصص شده، اما با توجه به مجاورت هشترود با آزادراه و احتمال حوادث رانندگی، باید امکانات متناسب در این شهرستان مهیا شود.

وی با بیان این که بنای دولت دکتر روحانی دروغ گفتن با مردم نیست، افزود: این دولت با محدودیت‌های فراوانی مواجه است که حجم بالای تعهدات دولت‌های قبل یک نمونه از آنهاست.

جبارزاده اضافه کرد: تنها در استان آذربایجان شرقی 30 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام وجود دارد و این در حالی است که بودجه استان در سال گذشته، 200 میلیارد تومان بود.

وی با تاکید بر این که نباید هشترود را محروم تلقی کنیم، گفت: هشترود شهرستانی بهره‌مند از نعمت‌های الهی و برخوردار از ظرفیت‌های فراوان است که باید زمینه را برای بهره‌برداری از آنها فراهم کنیم.

جبارزاده با اشاره به تصویب سند تدبیر توسعه شهرستان هشترود، اظهار داشت: رویکرد سند تدبیر توسعه، ایجاد اشتغال برای جوانان و پیشرفت همه‌جانبه شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: سد سهند و شبکه پایاب آن از جمله محورهای توسعه این شهرستان است که با تحقق آن زمینه اشتغال جوانان و توسعه بخش کشاورزی فراهم خواهد شد و مسوولان در این زمینه با تمام توان تلاش خواهند کرد.

استاندار آذربایجان شرقی به برخی از محورهای سند تدبیر توسعه هشترود از جمله تقویت بخش کشاورزی و دامپروری، توسعه گردشگری، فعالیت‌های معدنی و ایجاد واحدهای صنعتی اشاره کرد و گفت: دولت برای انجام این پروژه‌ها منابع کافی در اختیار ندارد، اما زمینه را برای ورود بخش خصوصی فراهم می‌کند و از مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران در تحقق اهداف توسعه شهرستان حمایت می‌کند.

وی با بیان این که هر آن‌چه برای توسعه یک منطقه لازم است باید توسط مردم آن منطقه انجام شود، تاکید کرد: امروز مردم هشترود باید به صحنه بیایند، انگیزه دولت حضور مردم در عرصه‌های مختلف است و زمینه این حضور را فراهم خواهد کرد.

در این دیدار نمایندگانی از جامعه روحانیت، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، دانشگاهیان، فرهنگیان، بخش خصوصی و شوراهای اسلامی شهرستان هشترود به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسایل و مشکلات این شهرستان پرداختند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار