فرماندار خمین تاکید کرد:

برگزاری مطلوب برنامه های دهه فجر در گرو تعامل دستگاه های اجرایی

خبرگزاری پانا: فرماندار خمین با تاکید بر برگزاری مطلوب برنامه های دهه فجر گفت: این مهم در گرو تعامل و همکاری همه دستگاه های اجرایی است.

کد مطلب: ۳۰۰۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ساداتی در جلسه شورای معاونین فرمانداری شهرستان خمین افزود: دهه فجر سر آغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست كه گذشته را از آینده جدا ساخته است.
وی ادامه داد: در دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین كننده و بی مانند بشمار می رود.
فرماندار خمین اظهار داشت: دستگاه های عضو ستاد گرامی داشت دهه فجر شهرستان باید با تعامل و همفکری به گونه ای برنامه ریزی کنند که دهه فجر امسال باشکوه تر از هر سال برگزار شود.
ساداتی بیان کرد: بخشداران مرکزی و کمره نیز باید با تشکیل ستادهای زیر مجموعه در بخش مربوطه در خصوص برگزاری مطلوب آئین دهه فجر در روستاهای شهرستان اقدام نمایند.
وی در ادامه با اشاره به لزوم اطلاع رسانی به کشاورزان و سرمایه گذاران بخش صنعت در خصوص استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی ذیربط باید نسبت به اطلاع رسانی به سرمایه گذاران بخش صنعت و کشاورزی در خصوص مزایای تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سطح شهرستان اقدام نمایند و بانک های عامل در خصوص پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات صندوق به متقاضیان طبق ضوابط، کمال همکاری و مساعدت را داشته باشند.
فرماندار خمین به ابلاغ مصوبه تعیین شهرستان خمین اشاره نمود و ابراز داشت: شهرستان خمین باید به عنوان منطقه کمتر توسعه یافته، بر لزوم پیگیری دستگاه های اجرایی شهرستان در خصوص اعمال معافیت های مالیاتی در احکام حقوقی کارکنان دستگاه های ذیربط مورد توجه قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار