برگزاری نشست هم اندیشی کارشناسان و مدیران دانش آموزی خراسان شمالی

خبرگزاری پانا: نشست هم اندیشی کارشناسان و مدیران دانش آموزی شهرستان ها و مناطق سازمان دانش آموزی خراسان شمالی برگزار شد.

کد مطلب: ۳۰۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، نشست هم اندیشی کارشناسان و مدیران دانش آموزی شهرستان ها و مناطق سازمان دانش آموزی خراسان شمالی با حضور رستمی مدیر دانش آموزی استان و عیسی حاج زاده مدیر اسبق دانش آموزی استان در محل سازمان دانش آموزی برگزار شد.

زکریا رستمی مدیر دانش آموزی خراسان شمالی در این جلسه گفت: پیشرفت کارها باید با مشارکت، همکاری، ،همدلی و همفکری انجام گیرد لذا روسای ادرات با جدیت و مشارکت بیشتر اهداف سازمانی را دنبال کنند.


رستمی در خصوص راهکارها و عملکردبرنامه های اعضای تشکیلات دانش آموزی استان و در مورد نحوه چگونگی آموزش مربیان به دانش آموزان در قالب تشکیلات دانش آموزی استان گفت: ایجاد شبکه تشکیلات در کل شهرستانها و مناطق استان از طریق تأسیس سامانه پیامک و ثبت نام دانش آموزان در سامانه در موقع مقرر، پی گیری گزارش کار مربیان، تشکیل جلسات ماهیانه روسای ادارات دانش آموزی شهرستان ها و مناطق با مربیان تشکیلات و اعضای هیأت رئیسه مجامع دانش آموزی و نمایندگان مجلس دانش آموزی و خبرنگاران پانا از جمله برنامه های این سازمان عنوان کرد.


وی تأسیس اتاق فکر در سازمان دانش آموزی را با حضور 10 نفر از مربیان مجرب و ارسال گزارشات مدیران شهرستانها به سازمان دانش آموزی استان را از دیگر برنامه های اجرایی سازمان بیان کرد.


عیسی حاج زاده مدیر دانش آموزی اسبق در این جلسه با اشاره به اینکه تشکیلات سازمان دانش آموزی منسجم تر از گذشته فعالیت دارد افزود: همکاری، همدلی و همیاری شعار ما است که به دانش آموز یاوری، دانش آموز باوری ختم می شود.


حاج زاده خاطرنشان کرد: مبنی و حرکت کار ما بر اساس نظام انقلاب اسلامی و ارزش های دینی است.


وی افزود:سازمان دانش آموزی استان از زمان تأسیس به عنوان یک سازمان پویا برنامه های تشکیلات فرزانگان، پیشتازان و دیگر برنامه های سازمان را به نحو احسن انجام داده است.


حاج زاده عنوان کرد: فعالیت و کارهای تشکیلات دانش آموزی را باید قوی تر و منسجم تر از گذشته انجام داد.


مدیران دانش آموزی شهرستان ها و مناطق استان در این جلسه عملکرد فعالیتهایی خود را تشریح و همچنین مسائل و مشکلات را عنوان کردند.


گفتنی است، در این جلسه مصوباتی نیز عنوان شد: وضعیت نیروهای مأمور در سال تحصیلی 91-90 در ادارات شهرستان ها پیگیری و گزارش آن را در اسرع وقت توسط کارشناس روابط عمومی و مدیران شهرستان ها پیگیری و اعلام شود، در جهت تأمین مالی سازمان دانش آموزی استان مقرر شد رؤسای ادارات دانش آموزی شهرستان ها و مناطق استان هماهنگی لازم با دستگاه های اجرایی شهرستان داشته باشند که راهکارهایی مناسبی نیز در جهت تداوم فعالیت ها با حداقل منابع مالی به استان توسط رؤسای ادارات دانش آموزی اعلام شود.


همچنین مقرر گردید تشکیل کارگروه طرح و برنامه در سازمان دانش آموزی استان با حضور 10 نفر از مربیان مجرب به منظور تعیین اهداف برنامه ریزی طرح و برنامه ها و اجرای آن در طی سال توسط کارشناس تشکل های سازمان دانش آموزی استان ، ایجاد سامانه پیامک ثبت نام دانش آموزان تا تاریخ 30/9/91 در سازمان دانش آموزی استان توسط رؤسای ادرات دانش آموزی شهرستان هاو مناطق ،تشکیل شورای برنامه ریزی شهرستان ها و مناطق استان با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان در شهرستان ها، برگزاری جلسات در هفته اول هرماه در شهرستان ها توسط رؤسای ادارات دانش آموزی شهرستان ها و مناطق و گزارشات آن به سازمان دانش آموزی استان ارسال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار