پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت هفته وحدت

خبرگزاری پانا : استاندارگلستان طی پیامی سالروز میلاد باسعادت عصاره نبوّت و حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی(ص) و ششمین اختر تابناك آسمان امامت و ولایت،حضرت امام جعفر صادق(ع) و فرارسیدن هفته وحدت را تبریک گفت .

کد مطلب: ۳۰۰۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حسن صادقلو استاندارگلستان طی پیامی سالروز میلاد باسعادت عصاره نبوّت و حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی(ص) و ششمین اختر تابناك آسمان امامت و ولایت،حضرت امام جعفر صادق(ع) و فرارسیدن هفته وحدت، اخوت و برادری و تجدید پیمان با اسلام و آرمان های نظام اسلامی را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و باایمان استان تبریک و تهنیت گفت .

در متن کامل پیام اینچنین آمده است....

بی شک آن زمان که خدواند سبحان در دایره امکان، خلقت آخرین حلقه ی انبیاء ، مایه مسّرت اولیاء و غایت آمال اوصیاء، محمد مصطفی را رقم زد. زمین ، آسمان و تمامی کائنات به احترام وجودش کلامی جزء فتبارک الله احسن الخالقین بر زبان نیاوردند.

و آن گاه که مردم را بر محور کلام برحق و آسمانی " قولوا لا اله الا الله تفلحوا " گردهم آورند .وحدت امت در دایره دین جهان شمول اسلام ارائه شد که تا ابد زنده و پایدار بماند.

میلاد پیامبر مهربانی ، پیامبر اخلاق و برترین انسان تمام تاریخ خلقت از آغاز تا انجام و شروع هفته ی وحدت را به تمامی مسلمانان جهان به وِیژه مردم متدین و با ایمان استان تبریک و تهنیت می گویم.

گلستان ایران با توجه به وحدت بی نظیر فرق مذهبی ، نمونه ای از آرمان رسول الله (ص) در وحدت است و یقیناً مردم استان در سایه چتر پربرکت ، پیامبر نور و مهربانی ، عشق و محبّت به هم نوع را از اوجب واجبات دانسته و در این ایام فرخنده حمایت و دستگیری را سرلوحه ی کار خویش می سازند.

امید است همه ی ما زیر پرچم یگانگی وحدتی که خاتم النبیین برای همیشه تاریخ بر افراشته ،در قالب یک امت واحده حرکت کرده و نگارستان ایران را به نمادی از وحدت تبدیل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار