رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ؛

ایجاد دهکده لجستیک در مناطق ترانزیتی استان آذربایجان غربی

خبرگزاری پانا:رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: ایجاد دهکده لجستیک در مناطق ترانزیتی استان آذربایجان غربی با هدف توسعه صادرات غیرنفتی از برنامه های مهم و در دست اقدام این سازمان است.

کد مطلب: ۲۹۷۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جعفرصادق اسکندری به گسترش خدمات تجارت خارجی و ترانزیت و زیرساختهای مورد نیاز در استان اشاره کرد و اظهار داشت:در این راستا برنامه ریزی برای ایجاد دهکده لجستیکی برای مدیریت فعالیت‌های مربوط به انتقال کالا در مناطق ترانزیتی استان در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.


وی افزود: ایجاد دهکده های لجستیک به عنوان یکی از زیر ساخت‌های تجاری می‌تواند ضمن تامین نیازهای خدماتی، بستر لازم را برای حجم جریان کالایی و رشد اقتصادی در استان فراهم کند.


وی به شناسایی اولویت های سرمایه گذاری منطقه آزاد تجاری ماکو اشاره کرد و افزود: 35 طرح اولویت دار سرمایه گذاری در زمینه های تولید در و پنجره pvc، سنگ مصنوعی، پانل های گچی، تولیدانواع هود با فناوری نانو، تولید بتن سبک و ... در منطقه آزاد تجاری ماکو شناسایی شده است.


اسکندری با اشاره به انجام مطالعات تخصصی مزیت های سرمایه گذاری مناطق ویژه اقتصادی استان اضافه کرد: این سازمان در راستای گسترش خدمات تجاری در استان نیز اقدام به برگزاری همایش های مختلف نظیر همایش برندهای برتر استان، آشنایی با خدمات ضمانت توسعه صادرات ایران و همایش خدمات صندوق توسعه بیمه محصولات صادراتی نموده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار