محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید شد

خبرگزاری پانا: رئیس کمیته فنی و توسعه، سرمربی تیم ملی فوتبال المپیک را معرفی کرد.

کد مطلب: ۲۹۳۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سید محمدهادی آیت الهی گفت: پس از برگزاری 8 نشست کمیته فنی و توسعه، اعضا به این نتیجه رسیدند که محمدخاکپور با توجه به برنامه هایی که ارائه کرده،بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی المپیک (زیر 22 سال) است. امروز در واقع آخرین جلسه را برگزار کرده و به اتفاق آراء کمیته فنی، وی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 22 سال اعلام شد. خاکپور از صبح فردا 26 آذرماه در تمرین تیم ملی فوتبال زیر 22 سال حاضر می شود.


ریس کمیته فنی و توسعه فدراسیون درباره مدت قرارداد با محمد خاکپور اظهار کرد: در صورتی که تیم ملی از مرحله اول صعود کند، قرارداد وی تا المپیک 2016 تمدید خواهد شد.


وی درباره این سوال که وضعیت حضور حبیب کاشانی در کنار تیم ملی فوتبال المپیک به چه صورت است، گفت: ایشان همانند گذشته در کنار تیم خواهد بود و از کمک هایشان بهره خواهیم برد.


آیت الهی در پایان درباره اعضای کادر فنی تیم ملی المپیک گفت: خاکپور از ما وقت خواست تا کادر خود را معرفی کند. ان شااله به زودی کادر فنی این تیم نیز معرفی می شود و فردا ساعت 10:00 صبح وی را رسما به عنوان سرمربی تیم ملی به بازیکنان معرفی خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار