مسئول بسیج دانشجویی فارس خبر داد:

اجرای بیش از 270 برنامه به مناسبت هفته بسیج در فارس

خبرگزاری پانا: مسئول بسیج دانشجویی فارس گفت: همزمان با فرا رسیدن دوم آذرماه، سالروز تشکیل بسیج دانشجویی، بیش از 270 برنامه در دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۲۸۲۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اسماعیل قزل‌سفلی در یک کنفرانس خبری بیان کرد: هم‌اینک 245 پایگاه بسیج دانشجویی در 179 مرکز آموزش عالی با شش رویکرد علمی، فرهنگی، ورزشی، تربیتی، سیاسی و جهادی در حال فعالیت هستند.

مسئول بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه این رده از بسیج در تمام عرصه‌ها نقش‌آفرین بوده و در عرصه‌های داحلی، استانی، منطقه‌ای و بین‌المللی موضع گیری خود را نشان می‌دهد، تصریح کرد: بسیج دانشجویی مانند گذشته از ابتدای تشکیل دولت یازدهم این رویکرد را با نگاه کمک به دولت و نظام در زمینه فرهنگی و علمی دنبال کرده است.

قزل‌سفلی یادآور شد: اگر به صورت انتقادی مطالبه‌ای از دولت انجام می‌شود در راستای پویایی نظام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های هفته بسیج دانشجویی در فارس اشاره و عنوان کرد: برنامه‌های قابل اجرا در این هفته در حوزه‌های مختلف از جمله فضاسازی، دیدار از پیشکسوتان، سرکشی از خانواده شهدای دانشجو، نمایشگاه عکس، برنامه‌های علمی، فرهنگی، نشست سیاسی و تجلیل از بسیجیان نمونه پیش‌بینی شده است.

مسئول بسیج دانشجویی فارس خاطرنشان کرد: یادواره شهدای دانشجوی استان 27 آذرماه جاری در تالار فجر در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

قزل‌سفلی گفت: همزمان با یادواره شهدای دانشجوی فارس در تالار فجر، این یادواره در دانشگاه‌های ارسنجان، اقلید، بوانات، فیروزآباد، لارستان، فراشبند و مردوشت نیز برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: از امروز جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج دانشجویی فارس در چهار رشته تیراندازی، فوتسال، تکواندو و تنیس روی میز با میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و شرکت 320 ورزشکار از سراسر استان در حال برگزار ی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار