معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز خبر داد:

نیم بها شدن حق عضویت کتابخانه های شهرداری شیراز در هفته کتاب

خبرگزاری پانا:معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی حق عضویت در کتابخانه‌های فرهنگسراهای شهرداری شیراز به صورت نیم بها می‌شود.

کد مطلب: ۲۸۰۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مهدی تقوی ‌فرد معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز از برگزاری تور گردشگری با عنوان تور گلستان کتاب به مناسبت هفته کتاب خبر داد و افزود: معرفی کتاب‌های منتخب در حوزه کودک و نوجوان به والدین از جمله اهداف برگزاری این تور است .

تقوی‌فرد تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی هفته کتاب با موضوع عاشورایی، مقاله‌نویسی و مسابقه جدول از برنامه‌های فرهنگسرای کتاب شهرداری شیراز در این هفته است.

وی گفت: برگزاری کارگاه‌های قصه گویی، ساخت کاردستی و کتاب دست ساز ویژه کودکان، اجرای کارگاه انتخاب کتاب خوب توسط والدین از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی در این هفته است.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی همچنین از برگزاری جلسه نقد کتاب فضیلت‌های فراموش شده در محل نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: در این هفته ضمن تجلیل از کتابداران و فعالان عرصه کتابداری مراسم غبارروبی کتابخانه‌های فرهنگسراهای شهرداری شیراز نیز انجام می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار