استاندار سمنان:

برای ذخیره سازی آب همه ظرفیت های آبی موجود بهره گرفته می شود

خبرگزاری پانا: استاندار سمنان در ادامه بررسی منابع آبی و امکانات و ظرفیت های موجود آب در سفر به شهرستان مهدی شهر به اتفاق معاون امور عمرانی استانداری، مدیران کل جهاد کشاورزی و منابع طبیعی، مدیران عامل شرکتهای آبفای شهری و روستایی، فرماندار مهدی شهر از مسیر خط انتقال و ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی چشمه روزیه به سمنان و طرح مطالعاتی سد در منطقه عمومی چاشم خطیر کوه بازدید نمود.

کد مطلب: ۲۸۰۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از سمنان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سمنان، در بازدید از طرح چشمه روزیه توضیحات لازم از سوی تجلی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری ارائه شد.

همچنین در محل اجرای طرح سد در منطقه عمومی چاشم خطیر کوه در شهرستان مهدی شهر استاندار سمنان با اشاره به خشکسالی و کمبود آب در استان سمنان گفت: از همه ظرفیت ها و امکانات آبی موجود برای ذخیره سازی و کنترل برای تامین آب در استان بهره گرفته می شود.

وی افزود: تلاش می شود قطره قطره آبهای موجود جمع آوری شود و از این امکانات به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای تامین آب استفاده شود.

وی همچنین در خصوص تامین آب کشاورزان تاکید کرد و تامین نیازهای ضروری کشاورزی را مهم بر شمرد و افزود : برای آب مورد نیاز در حوزه استان مازندران هم هیچگونه مشکلی ایجاد نخواهد شد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه فاز صفر و یک طرح چاشم و خطیر کوه در شهرستان مهدی شهر انجام شده و بعد از این بازدید مطالعات تکمیلی و کار کارشناسی انجام خواهد شد و این طرح حدود 40 تا 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تلاش می شود برای سال 94 در ردیفهای ملی قرار گیرد.

وی افزود در سفر وزیر محترم نیرو و معاون وزیر نیرو در امورآب و آبفا هم قول مساعد برای کمک برای اجرای طرحهای آبرسانی به استان داده شد که امید است از منابع استانی امور آب استفاده کنند تا بخشهایی از طرح را اجرایی کند.

در این سفر استاندار و همراهان وی از تونل 3300 متری بصورت پیاده روی بازدید نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار