مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تاکید کرد:

پاسخگویی به مطالبات و شکایات مردمی در کوتاهترین زمان ممکن

خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: پیگیری و پاسخگویی در کوتاهترین زمان باید اولویت کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت آموزش و پرورش استان باشد.

کد مطلب: ۲۷۹۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فریدون سیدمصطفوی، در گرده همایی کارشناس مسئولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی که صبح امروز در محل باشگاه فرهنگیان ارومیه برگزار شد؛ با اذعان به اولویت اخلاق مداری در امورات مختلف آموزش و پرورش اظهار داشت: باید با مدیریت و روحیه ی جهادی سالهای نخست انقلاب، مجموعه آموزش و پرورش را راهبری کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت مردمی تصریح کرد: هنر گوش دادن به حرف مردم و همکاران یکی از نعمت های الهی است که باید در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد.

سیدمصطفوی گفت: پیگیری و پاسخگویی در کوتاهترین زمان باید اولویت کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت آموزش و پرورش استان باشد.

وی با اشاره به فعالیت 5060 مدرسه و تحصیل بیش از 550 هزار دانش آموز در استان بر ارائه روشهای نوین ارزیابی عملکرد تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: از هفته آینده هیئت رسیدگی به تخلفات کارکنان آموزش و پرورش در مناطق حضور می یابد.

سیدمصطفوی با بیان اینکه حفظ امنیت دانش آموزان در مدارس ماموریت ویژه ماست؛ اظهار کرد: آموزش و پرورش با تمام توان در زمینه تجهیز و تعمیر سیستم های گرمایشی تلاش می کند و ارزیابی عملکرد مناطق در این حوزه نیز باید بصورت ویژه پیگیری شود.

گفتنی است در ادامه این همایش در خصوص موضوعاتی همچون ارزیابی عملکرد، نظارت و بازرسی، ارزشیابی کارکنان و پاسخگویی به شکایات واصله بحث و بررسی صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار