«خانه و کلید» جایزه بهترین فیلم جشنواره «آریکا ناتیوا» در شیلی را گرفت

خبرگزاری پانا: فیلم کوتاه «خانه و کلید» به کارگردانی «شوان عطوف» جایزه بهترین فیلم بخش رقابتی بین‌الملل نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «آریکا ناتیوا» در شیلی را از آن خود کرد.

کد مطلب: ۲۷۸۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ فیلم کوتاه داستانی «خانه و کلید» (مال و کلیل) Home And Key به کارگردانی «شوان عطوف»، محصول اداره سینمای شهر سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق و تهیه شده توسط کمپانی «آی لوف فیلم» در اقلیم کردستان و کشور انگلستان، در جدیدترین حضور بین‌المللی خود، در بخش رقابتی بین‌الملل نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «آریکا ناتیوا» Arica Nativa در کشور شیلی روی پرده رفت و توانست جایزه نقدی و تندیس بهترین فیلم این جشنواره را به‌دست آورد.
فیلم کوتاه «خانه و کلید» برای تصاحب این جایزه، با فیلم‌هایی از کشورهای آمریکا، روسیه، اسپانیا، مکزیک، آرژانتین، ونزوئلا و ... به رقابت پرداخت.
این جشنواره در چندین بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن در روزهای 17 تا 27 مهرماه امسال (9 تا 19 اکتبر 2014) در کشور شیلی برگزار شد.
فیلم کوتاه «خانه و کلید» جدیدترین اثر «شوان عطوف» بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون اقلیم کردستان و عراق، تاکنون در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی به نمایش درآمده و جایزه بهترین فیلم از طرف اعضای هیئت داوران و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه داستانی جشنواره بین‌المللی فیلم «فوئینکالینته رورال» در اسپانیا و همچنین جایزه بهترین فیلم از طرف اعضای هیئت داوران در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه «استعدادهای نو» در بیست و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «گیرونا» در کشور اسپانیا را از آن خود کرده است.
این فیلم همچنین، در بخش رقابتی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم خانه هنری «اُواهم» در شهر مادرید در اسپانیا، در بخش رقابتی جشنواره فیلم «اِست» در شهر لندن در انگلستان، در بخش رقابتی هشتمین جشنواره فیلم «کراتکوفیل پلوس» در شهر بانجالوکا در بوسنی و هرزگوین، در بخش رقابتی جشنواره فیلم «آندگراوند» مونیخ در آلمان، در بخش غیررقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم «اوکسه» در شهر هامبورگ در آلمان، در بخش رقابتی جشنواره فیلم «هویت» در شهر بارسلون اسپانیا، جشنواره فیلم بین‌المللی «هال ئوف لایت» در کلمبیا، جشنواره فیلم کوتاه «ویمبلدون» و جشنواره فیلم «پورته بیلو» در انگلستان، جشنواره فیلم «فیته کورتیه» در ایتالیا و چندین جشنواره دیگر به نمایش درآمده است.
این فیلم 15 دقیقه‌ای همچنین در روزهای 28 آبان ماه تا 1 آذر ماه امسال (19 تا 22 نوامبر 2014) در بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «اُ کورت» در شهر ناپولی در ایتالیا روی پرده خواهد ‌رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار