رئیس پلیس راهور گلستان اعلام کرد:

محدودیت‎های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در گلستان

رئیس پلیس راهور استان گلستان محدودیت‎های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی را در شهرهای این استان اعلام کرد.

کد مطلب: ۲۷۷۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا: علی‌اصغر مهری در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: در راستای اجرای مراسم عزاداری ایام محرم به ویژه در روزها و شب‎های تاسوعا و عاشورای حسینی برای برقراری هر چه بهتر نظم و امنیت در سطح شهرهای استان و روان‌سازی ترافیک، محدودیت‎های ترافیکی در این روزها در شهرهای استان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: به همین منظور در مرکز استان از ساعت 19 عبور وسایل نقلیه حدفاصل میدان وحدت تا میدان مازندران ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان گلستان خاطرنشان کرد: همچنین این محدودیت ترافیکی در مسیر خیابان سرخواجه حدفاصل هفت ‎دستگاه به سمت تقاطع میدان عباسعلی و در خیابان شهید رجایی حدفاصل خیابان میرکریم به سمت میدان عباسعلی اعمال خواهد شد.

مهری تاکید کرد: در شهرستان گنبدکاووس نیز در روز تاسوعای حسینی محدودیت و ممنوعیت تردد در مسیر بلوار امامزاده حدفاصل تقاطع 17 شهریور تا امامزاده یحیی‎بن زند(ع) و محوطه حرم اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: در روز عاشورای حسینی نیز در مسیر خیابان امام خمینی(ره) شمالی حدفاصل تقاطع شهید مطهری تا میدان انقلاب و مسیر خیابان امام خمینی(ره) جنوبی حدفاصل میدان انقلاب تا میدان 17 شهریور و از میدان 17 شهریور تا تقاطع بلوار امامزاده ممنوعیت تردد خودروها اعمال خواهد شد.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: این طرح همچنین در بلوار امامزاده یحیی‎‎بن زید (ع) از تقاطع 17 شهریور تا حرم مطهر و محوطه اطراف همچنین در خیابان شهید طالقانی از تقاطع حافظ تا میدان انقلاب و در خیابان شهید بهشتی حدفاصل تقاطع مخدوم تا میدان انقلاب شهرستان گنبدکاووس به اجرا گذاشته خواهد شد.

استفاده از چرخ دستی به جای خودرو برای حمل تجهیزات

مهری تاکید کرد: مدیران دسته‎ها و هیئت‎های عزاداری دقت لازم را در خصوص همکاری با ماموران راهنمایی و رانندگی داشته باشند تا ضمن رعایت نظم ترافیکی در سطح شهر شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

وی اضافه کرد: توصیه می‎شود که دسته‎های عزاداری برای حمل وسایل صوتی و امکانات متفرقه به جای استفاده از خودرو از چرخ دستی‎ استفاده کنند و این توصیه به دلیل ازدحام جمعیتی است که در مسیرهای هرساله دسته‎های عزاداری شکل می‎گیرد و در با توجه به تاریکی هوا و بارش باران در استان از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری شود.

مهری در پایان ابراز داشت: رانندگان در این روزها دقت کنند که با توجه به تعدد دسته‎های عزاداری در سطح خیابان‎ها و به ویژه مسیرهای منتهی به آستان امامزادگان و بقاع متبرکه در استان در صورت مشاهده دسته‎ها عزاداری با رعایت حق تقدم عابران پیاده و دسته‎های عزاداری نسبت به عبور از خیابان اقدام کنند تا از بروز حوادث جلوگیری شده و شاهد اجرای هر چه بهتر مراسم عزاداری در سطح استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار