نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری:

مرزداری و مرزبانی، رسالت بزرگ عالمان دینی است

خبرگزاری پانا: نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، رسالت عالمان دینی را مرزداری و مرزبانی با سلاح تقوا و علم دانست.

کد مطلب: ۲۷۴۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ آیت الله اسلامیان، نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله مهدوی کنی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: آیت الله مهدوی کنی شخصیت والایی داشتند که سالیان سال به این کشور وفادار بودند و خدمات ارزشمندی را به این کشور ارائه دادند


وی افزود: ایستادگی در برابر انحرافات، اعتدال به معنای مسئول بودن همگان در برابر انقلاب و مردم، از مهم ترین ویژگی های این عالم گرانقدر بود که با عنایت خداوند ایشان مسئولیت بزرگی را بر دوش داشتند و وزنه سنگینی در مجلس به شمار می آمدند .

نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان ما در طول تاریخ و همچنین در زمان حال به دنبال از بین بردن اصالت اسلام می باشند، تصریح کرد: اما جنبش ها و حرکات های الهی متکی به وحی چون اصالت و واقعیت دارند و دائمی هستند در برابر دشمنی های دشمنان خدا هر چه سنگ اندازی کنند با شکست مواجه می شوند .

آیت الله اسلامیان یکی از راه های ایجاد شکست در مکاتب بشری توسط دشمنان را ایجاد انحراف دانست و خاطرنشان کرد: هر چه که این مکتب ریشه دار تر در جان و قلب مردم باشد و ایمان درونی مردم بالاتر باشد مقاومت مردم در برابر این دشمنی ها بیشتر خواهد بود که می بینیم هیچ گاه نتوانستند از راه نیروی نظامی و برخورد های تند با ادیان الهی اسلام را شکست دهند .

وی افزود: برای مثال در تاریخ انقلاب کشورمان این را دیده ایم که هر جا دشمنی وارد شد مردم ولایتمدار کشورمان قدرتمندانه تر وارد شدند و هر جا نظام جمهوری اسلامی ایران بیشتر به حضور مردم احتیاج داشت مردم با عزمی بالا وارد صحنه شدند همچون حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته که حماسه بی بدیل دیگری در کتاب تاریخ شکوهمند کشور ایران ثبت کردند .

اسلامیان خاطرنشان کرد: دشمنان با تحریف ادیان الهی از ابتدای بعثت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم، می خواستند با حفظ ظاهر و عناوین الهی و با شعار های دروغین طرفداری از ادیان الهی این ادیان را از معنا و درون نابود کنند که برخی از جوامع اسلامی هنوز چوب این غفلت را می خورند.

نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری رسالت عالمان دین را مرزداری و مرزبانی دانست و افزود: این رسالت، خود مانع از تسلط شیطان می شود و باید عالمان دینی خودشان را با سلاح تقوا و علم مسلح کنند که آیت الله العظمی مهدوی کنی اینگونه عالمی بودند که در جنگ فرهنگی با سلاح فرهنگی به مبارزه می پرداختند و هر کجا که نیاز به مناظره بود به مناظره می رفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار