«پرده نشین» آماده پخش از شبکه یک می شود

خبرگزاری پانا: «پرده‌نشین»، عنوان تنها سریال محرم امسال تلویزیون است که اکنون در لوکیشن حوزه‌ی علمیه در اطراف شهر تهران در حال تصویربرداری است.

کد مطلب: ۲۷۳۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ سریال «پرده‌نشین» با موضوع پرداخت به روحانیت به کارگردانی بهروز شعیبی در حال ساخت است. تاکنون 80 درصد از تصویربرداری این مجموعه به پایان رسیده و تدوین آن همزمان در حال انجام است؛ ضمن اینکه صداگذاری سریال «پرده‌نشین» بزودی انجام می‌شود.

هومن برق‌نورد، فرهاد آییش و... از جمله بازیگرانی هستند که اکنون در لوکیشن حوزه علمیه مقابل دوربین «پرده‌نشین» به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال «پرده‌نشین» قرار است از شبکه اول سیما به روی آنتن برود. آتیلا پسیانی، ویشکا آسایش، سعید نیکپور، مهران رجبی، حامد کمیلی، مائده طهماسبی، ژیلا سهرابی، علی دهکردی و... از بازیگران اصلی «پرده‌نشین» هستند. این سریال به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی تهیه می‌شود. حسین تراب‌نژاد، مهدی شیرزاد و مهدی حمزه از نویسندگان «پرده‌نشین» هستند.

این سریال براساس طرحی از عبدالرسول گلبن طراحی شده است. در خلاصه داستان «پرده‌نشین» آمده است که: هُدی پس از سال‌ها برای دریافت ارثیه پدری‌اش می‌آید اما ...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار