عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی درگفت وگو با پانا:

دانش فنی روس ها در پروژه های نفتی از چین بالاتراست

خبرگزاری پانا : عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت ،گاز و پتروشیمی عنوان کرد: در زمینه پروژه های نفتی روس ها اگرچه شرکت های درجه یک نیستند اما می توان در برخی از پروژه ها با انها همکاری داشت و نسبت به چین ، روس ها از دانش فنی بیشتری در زمینه نفت وگاز برخوردار هستند .

کد مطلب: ۲۶۹۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد

حمید حسینی درگفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا اضافه کرد: روسیه بازار مناسبی برای خشکبار و پوشاک است و بسیاری از صنایع در صورت اتصال به روسیه می توانند از بازار این کشور بهره ببرند.


محدودیت های دولت بخش خصوصی را درصادرات نفت وگاز فعالتر کرد


عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت ،گاز و پتروشیمی در خصوص صادرات فرآورده های نفتی توسط بخش خصوصی گفت : به همان نسبت به دولت با محدودیت هایی در صادرات فرآورده های نفتی مواجه شده است بخش خصوصی حضور بیشتری در این بخش پیدا کرده و در زمینه تجارت نفت وگاز فعالتر شده است .


وی با بیان اینکه برای نخستین بار نفت صادراتی وارد بازار بورس شده است ،اظهار کرد: مجموعه این تصمیم ها اقدام های مثبتی است که نشان می دهد دولت به واگذاری خوراک پتروشیمی ها به صورت رقابتی واحداث پالایشگاه میعانات گازی نگاه مثبت دارد .


عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت ،گاز و پتروشیمی گفت : رویکرد دولت در زمینه نفت وگاز برای بخش خصوصی در این عرصه مثبت است و عمده فعالیت قراردادهای سوآپ توسط بخش خصوصی است و انتظار می رود که در پروژه های جدید ، پیمانکار بخش خصوصی مجری اولیه و طرف قرارداد اصلی باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار