اختتامیه برگزیده های جشنواره سرود همگانی، مراسم آغازین و نقاشی همگانی شهر قدس

خبرگزاری پانا: برگزیده های جشنواره سرود همگانی، مراسم آغازین و نقاشی همگانی شهر قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۲۶۶۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار استان های خبرگزاری پانا، احمد احمدی معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر قدس گفت: باید توجه داشته باشید که کارهای هنری و فرهنگی تاثیر به سزائی در شکوفایی استعداد دانش آموزان و پرکردن اوقات فراغت آنها و پیشگیری از آسیب های اجتماعی رسانه های خارجی دارد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش یک دوره طلایی برای دانش آموزان است که آنها را در مقابل تهدیدات فرهنگی و بحران های روحی و روانی حفظ می کند و باعث شکوفایی توانایی های آنها می شود.
محمد قاسمی رئیس سازمان دانش آموزی منطقه نیز گفت: برنامه امور تربیتی باید در راستای تربیت دانش آموز دین باور، شاد، خوش اخلاق، متعهد به نقش، هنرمند و خودباور باشد.
قاسمی ادامه داد: در قسمت مراسم آغازین، مدرسه حضرت رقیه (س) مقام اول استان، آموزشگاه عرفان در پایۀ اول متوسطه، مقام دوم استان و آموزشگاه شهدای معلم دوره اول رتبه سوم استان، آموزشگاه شهید کهن در دوره دوم متوسطه، مقام سوم استان، و در بخش نقاشی همگانی، آموزشگاه حضرت رقیه (س) مقام اول استان، آموزشگاه شهدای معلم مقام اول استان، تربیت 1 دوره در مقطع دوم متوسطه، مقام اول استان را از آن خود کردند.
وی همچنین گفت: در بخش سرود همگانی آموزشگاه حضرت رقیه (س) مقام اول استان و اول کشوری، آموزشگاه شاهد شهید نوری مقام اول استان و اول کشوری و آموزشگاه شاهد شهید کهن مقام های اول استان و اول کشوری را از آن خود کردند.
در ادامۀ این نشست برنامه موسیقی توسط دانش آموزان برگزیده کشوری دبیرستان امام علی 1 اجرا شد و به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.
در این مراسم از برگزیدگان استانی و کشوری جشنواره سرود همگانی، مراسم آغازین و نقاشی همگانی شهر قدس تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار