پیام رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه سعدآباد بمناسبت بازگشایی مدارس

خبرگزاری پانا : آغاز سال تحصیلی نو را که سرآغاز رویش و طراوت در بوستان عشق و محبت است به تمامی همکاران ارجمند و فرهیخته و دانش آموزان جویای دانش و معرفت تبریک می گوییم و از خداوند منان برای تمامی عزیزان توفیق روز افزون همراه با شکوفایی و سربلندی مسئلت داریم.

کد مطلب: ۲۶۱۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، متن پیام به شرح ذیل است : تقارن اول مهر ماه با هفته دفاع مقدس که یاد آور ایثار و از جان گذشتگی دلاور مردان ایران اسلامی است بر سنکر نشینان عرصه تعلیم و تربیت خجسته باد مطالبه به حق رهبر عزیز انقلاب به منظور تقویت هویت دینی و ملی نسل و در حال تحصیل کشور زمینه ساز تبلور فکری ، روحی دانش آموزان و کشف استعدادهای نهفته آنان در تمامی زمینه ها و پاسخگوی نیاز آموزشی و مهارتی کشور خواهد بود .

تردیدی نیست که سازندگی کشور باید به دست جوانانی صورت گیرد که آرمانی - عدالت خواه - ظلم ستیز - سخت کوش - انقلابی دشمن استکبار و متعهد باشند و این میسر نمی گردد مگر با مشارکت اولیا که سزاوار است در این امر مهم سهیم باشند

لذا بر ماست که با تعامل و همکاری مدیر ، معلم ، مشاور ، خانواده و مسوولین فرهنگی کشور همه و همه برای تقویت روحیه دانش آموزان برای تعلیم و تربیت ، پرورشی ، نو آوری برای رسیدن به اهداف بلند سند چشم انداز 20 ساله که به فرمایش رهبر عظیم الشان انقلاب رسیدن به آن دور از ذهن نمی باشد بکوشیم .

همکاران عزیز ومحترم ؛امیدوارم شما بزرگوران درسال تحصیلی جدیدکه بنابفرموده مقام معظم رهبری سال اقتصادوفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی نامگذاری شده همچون گذشته با دانش افزایی تخصصی,بکارگیری فنون وروشهای نوین تدریس ومدیریت وبرقراری ارتباط عاطفی با فراگیران در ایفای نقش خودبعنوان مشعلدار هدایت جامعه بیش از پیش موفق باشید . اما شما دانش آموزان عزیز بدانید امروز هرکسی بتواند در شناخت توانمندیهای خود با کمک معلمان واولیای خویش گامهای اساسی بردارد ودر شکوفائی وپرورش آن تلاش کندوفرصت تحصیلی خود را خوب مدیریت نماید بطور قطع در آینده فردی مفیدوارزشمند برای جامعه انسانی خواهد بود . امیدوارم باتوکل به خدای بزرگ وتواضع درمقابل والدین ومعلمان وسختکوشی ومدیریت زمان آینده درخشانی برای خود رقم زنید . سربلندی,پیروزی وموفقیت همه همکاران ودانش آموزان را از خداوند منان خواستارم .

محمدحاجب رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه سعدآباد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار