بهروز غریب پور و اجرای چندباره اپرای عروسکی«لیلی و مجنون»

خبرگزاری پانا:بهروز غریب پور یکبار دیگر اپرای عروسکی«لیلی و مجنون» اثر آهنگساز شهیر آذربایجانی عزیز حاجی بیگف را به روی صحنه برد.

کد مطلب: ۲۵۹۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛غریب پور کارگردان اپرای عروسکی«لیلی و مجنون» اجرای چندباره این اثر را در حالی از شب شنبه 23 شهریور) آغاز کرده که قرار است این اجرا تا 31 شهریور در تالار فردوسی ادامه داشته باشد. موسیقی اپرای «لیلی و مجنون» را عزیز حاجی بیگف آهنگساز برجسته آذربایجانی نوشته که برای اجرا به صورت اپرای عروسکی در ایران، توسط امیر بهزاد تنظیم مجدد شده است.

این اپرای عروسکی براساس داستان«لیلی و مجنون» نوشته محمد فضولی و نظامی گنجوی و با طراحی و کارگردانی بهروز غریب پور به زبان آذری اجرا می شود.

در بخش های آوازی اپرای عروسکی«لیلی و مجنون» نیز زینب خانلر اوا، عارف بابایف، رشید بهبوداوف و خوانندگان دیگری از آذربایجان به اجرا پرداخته اند.

بازی دهندگان عروسک های این اپرا را مریم اقبالی، علی پاکدست، غزل اسکندرنژاد، علی ابوالخیریان، مرجان احمدی، سلما محسنی، مونا کیانی فر، مرضیه سرمشقی، سمیه نادری، فرزانه عاقلی، نسیم امیر خسرو، نگار میر فخرایی، قاسم رحمتی، مریم مجیدی، سحر امیر اقبالی، سارا اقبال، سحر کاظمی، هانی حسینی، مرضیه نادری، الهام عابدی تشکیل می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار