رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان:

20 پایگاه انتخاب رشته برای داوطلبان کنکور در زنجان راه اندازی شد

خبرگزاری پانا: رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از راه اندازی 20 پایگاه انتخاب رشته برای داوطلبان کنکور در این استان خبرداد

کد مطلب: ۲۴۵۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، حمید بهبودی ، رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت : با توجه به اینکه در مدارس دوره دوم متوسطه مراکز هدایت تحصیلی و شغلی برای دانش آموزان در طول سال تحصیلی فعال است، پایگاه های انتخاب رشته به منظور تکمیل این فرایند، راه اندازی شده است .

وی با بیان اینکه با راه اندازی این پایگاه ها فرایند هدایت تحصیلی دانش آموزان تکمیل می شود، یادآورشد : این موضوع مانع رشد و فعالیت بازار کاذب انتخاب رشته در مراکز غیر مجاز خواهد شد .

رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: متاسفانه برخی از افراد بی تجربه و غیر متخصص در کافی نت ها و سایر اماکن اقدام به انتخاب رشته می کنند و داوطلبان کنکور باید با آگاهی کامل، از مراجعه به این مراکز غیر مجاز خودداری کنند .

بهبودی افزود: در پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش این استان، بیش از 60 مشاور و روانشناس مجرب و متخصص مورد تایید آموزش و پرورش اقدام به راهنمایی برای انتخاب رشته می کنند .

وی تاکید کرد: این پایگاه ها در نواحی و مناطق 14 گانه استان زنجان تا 22 مرداد فعال هستند و در صورت تمدید مهلت انتخاب رشته این مراکز نیز فعال خواهند بود .
رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: پایگاه های انتخاب رشته در تمامی شهرستان های این استان، در ادارات آموزش و پرورش و مدارس اقدام به انتخاب رشته و ارایه مشاوره می کنند .

بهبودی افزود : این پایگاه ها هر روز از ساعت هشت تا 13 ظهر و عصر نیز از ساعت 16 تا 19 اقدام به انتخاب رشته و ارایه مشاوره به داوطلبان کنکور می کنند .

وی اظهارکرد: پایگاه مرکزی انتخاب رشته داوطلبان کنکور در خیابان بهار، نبش کوچه شهید نور محمدخانی، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانش آموزان فعال است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار