3 کشته، 12 مصدوم حاصل 2 تصادف در تعطیلات عید فطر

خبرگزاری پانا:بر اثر وقوع 2 تصادف در محورهای مواصلاتی استان به فاصله کمتر از 2 ساعت، در تعطیلات عید فطر؛ 3 تن جان باختند و 12 تن دیگر راهی بیمارستان شدند.

کد مطلب: ۲۴۳۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان آذربایجانشرقی، در تشریح این تصادفات گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری آردی در جاده اهر _ ورزقان، در ساعت 11:15 در روز 8 مرداد یک دختر بچه ی 4 ساله در محل فوت کرد.

حبیب حسینقلی زاده گفت: این حادثه 10مصدوم داشت که 3 تن از آنها به تشخیص تکنسین های اعزامی از پایگاههای ستارخان، دایلار و اهر به بیمارستان باقرالعلوم اهر منتقل شدند.

و ادامه داد: از 7 مصدوم این سانحه رانندگی که به بیمارستان امام رضای تبریز در حال انتقال بودند، یک نفر به علت شدت جراحات وارده در آمبولانس جان داد.

وی با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در جاده اهر تبریز، روبروی پمپ بنزین طویقون در ساعت 9:25 صبح گفت: این حادثه نیز یک کشته بر جای گذاشت و 3 تن دیگر را نیز توسط تکنسین های پایگاه 220 تبریز، خواجه و سرند راهی بیمارستان کرد.

وی با بیان این‌که تجمع مردم در حوالی سوانح رانندگی و فیلمبرداری از این صحنه‌ها به معضل بزرگی در جهت امدادرسانی تبدیل شده است، گفت: در هنگام وقوع سوانح رانندگی متاسفانه همه‌ی خودروهای عبوری از آن مسیر و عابران پیاده برای تماشای صحنه تجمع می‌کنند.

حسینقلی زاده از مردم خواست، تا حین بروز تصادف، به جای فیلم گرفتن و تجمع، راه را برای عبور خودروهای امدادی باز کنند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجانشرقی با بیان این‌که دادن نشانی اشتباه به اورژانس 115هم اغلب زمان امدادرسانی را با تاخیر مواجه می‌کند، از عموم شهروندان خواست در ارائه‌ی نشانی دقیق محل حادثه دقت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار