مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی درمصاحبه با خبر نگار پاناخبر داد:

تبریز میزبان مسابقات هندبال جوانان قهرمانی آسیا

خبرگزاری پانا:مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از برگزاری مسابقات هندبال جوانان قهرمانی آسیا از 11 تا 23 مرداد ماه در تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۲۴۲۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،محمد شروین‌اسبقیان ظهر امروز بعد از جلسه هماهنگی مسابقات هندبال جوانان آسیا در تبریز در مصاحبه باخبر نگار پانا اظهار داشت: این مسابقات با حضور 12 تیم از ایران، قطر، ژاپن، عربستان صعودی، ازبکستان، سوریه، عمان، کره جنوبی، کویت، بحرین، ماکائو و عراق به مدت 13 روز در تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: افتتاحیه مسابقات ساعت 18 روز شنبه 11 مرداد و اختتامیه مسابقات نیز پنجشنبه 23 مردادماه در سالن پورشریفی تبریز خواهد بود و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در روز اول و در ساعت 19 به مصاف تیم ماکائو خواهد رفت.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی یادآور شد: سه تیم برتر این مسابقات به رقابت‌های قهرمانی جهان که در سال 2015 در برزیل برگزار خواهد شد راه می یابند.

اسبقیان از فرمانداری تبریز، نیروی انتظامی - راهنمایی و رانندگی، شهرداری تبریز، صداو سیما، نمایندگی وزارت امور خارجه، اداره کل فرودگاه‌های استان، گمرک، هلال احمر، اورژانس و میراث فرهنگی و گردشگری را به عنوان دستگاه های متولی اجرای این مسابقات خواند و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه آنها به برشمردن انتظارات ستاد برگزاری مسابقات از این دستگاه‌ها پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار