نماینده وزیر در کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی استان فارس:

ایجاد عارضه پوستی آرایشگر زنانه متخلف را راهی دادگاه کرد

خبرگزاری پانا: تدین گفت: با پیگیری‌های کارشناسان اداره تعزیرات در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، متصدی آرایشگاه زنانه متخلف به محاکم قضایی معرفی شد.

کد مطلب: ۲۴۰۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دکترسیدمحمد کاظم تدین اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به دفترکمیسیون و طرح شکایت علیه آرایشگاه زنانه‌ای در شمال شهر شیراز، کارشناسان کمیسیون موضوع را بررسی و تخلف را تایید كردند.
وی ابراز داشت: این شهروند شیرازی در خصوص ایجاد عارضه پوستی برروی صورت و انجام اعمال زیبایی غیر مجاز توسط یك آرایشگر، شكایت داشت كه پس از بررسی‌های لازم تخلف انجام شده تایید و متصدی آرایشگاه محکوم شد.
دکتر تدین بیان کرد: پس از اثبات تخلف، کارشناسان با اخذ دستور مقام قضایی و هماهنگی با مامورین انتظامی سریعا به محل مراجعه كرده و ضمن جلب متصدی آرایشگاه، وسائل مورد استفاده او را جمع‌آوری و به همراه متهم جهت ادامه مراحل قانونی به دادگاه عمومی و انقلاب شیراز معرفی كردند.
وی گفت: با توجه به خطرات و آسیب‌هایی که در پی استفاده از تاتو و از این قبیل اعمال به شهروندان وارد می‌شود، با متخلفین و فعالین برخورد قانونی انجام می‌شود.
دکتر تدین افزود: درحال حاظر بیش از 15 مورد از این موارد تخلف کشف شده توسط کارشناسان تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشكی از طریق محاکم قضایی در حال رسیدگی است.

این مقام مسئول از مردم درخواست كرد كه موارد تخلفی را با تلفن‌های 2122224 و 2122225 ، مطرح كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار