شهردار منطقه چهار مشهد؛

پلمپ مشاغل مزاحم در راستای جلوگیری از آلودگی های صوتی و زیست محیطی

خبرگزاری پانا: شهردار منطقه چهار مشهد از پلمپ 38 مورد از مشاغل مزاحم در سطح منطقه طی سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۲۴۰۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار مشهد، سید کمال الدین شاهچراغی ضمن اعلام خبر فوق گفت: در راستای حمایت از حقوق شهروندان و جلوگیری از آلودگی های صوتی و زیست محیطی پس از تشکیل پرونده تخلفات مشاغل مزاحم، با استناد به بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها از ابتدای سال جاری 38 مورد از این واحدهای آلاینده پلمپ شد.

شاهچراغی تعداد پرونده های تشکیل شده برای مشاغل مزاحم را طی سه ماهه اول سال 93، 134 مورد اعلام کرد و افزود: این مشاغل شامل مکانیکی، تعمیرگاه وسایل نقلیه، مبل سازی، انبارهای ضایعات، نان خشک و آهن آلات می باشد.

وی ادامه داد: از 38 واحد پلمپ شده توسط اداره خدمات شهری منطقه، 31 مورد مربوط به انبارهای ضایعات نان خشک در محدوده بلوار پنجتن می باشد که 26 مورد از آنها توسط مالکین تخلیه شده است.

سید کمال الدین شاهچراغی در خصوص شهرک های الحاقی نیکروز و نوکاریز تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات متوازن و حفظ آرامش ساکنین محل برای 40 واحد از مشاغل مزاحم شامل انبارهای ضایعات و آهن آلات پرونده تخلفات تشکیل و واحدهای آلاینده و مزاحم جهت برخورد قانونی به کمیسیون بند 20 معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار