امام جمعه موقت سنندج:

سران عرب بستر ظلم و کشتار را برای رژیم صهیونیستی فراهم کرده اند

خبرگزاری پانا:امام جمعه موقت سنندج گفت: سران عرب و تمام کسانی که برای نیل به این هدف از اسرائیل حمایت کرده و بستر را برای ظلم و ستم او بر مسلمانان بی‌گناه فلسطین فراهم می‌کنند.

کد مطلب: ۲۳۹۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،ماموستا سید احسن حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر سنندج با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بی دفاع غزه، گفت: بر همه مسلمانان واجب است در مقابل توطئه های رژیم صهیونیستی ایستادگی و مقاومت کنند.

وی افزود:جنایات نتانیاهو نتیجه بی‌لیاقتی و بی‌کفایتی سران کشورهای عربی است و این حکام در قیامت باید پاسخگوی وضعیت مردم غزه باشند.

ماموستا حسینی با بیان اینکه سکوت سران کشورهای عربی در مقابل این جنایات نابخشودنی است، تاکید کرد: سران عرب و تمام کسانی که برای نیل به این هدف از اسرائیل حمایت کرده و بستر را برای ظلم و ستم او بر مسلمانان بی‌گناه فلسطین فراهم می‌کنند.

وی وی بر حضور یکپارچه و وحدت‌آفرین مردم کردستان در راهپیمایی امسال روز قدس به منظور حمایت و پشتیبانی از برادران مسلمان فلسطین تاکید کرد و افزود: همه مسلمانان با شرکت در یوم‌الله قدس انزجار و نفرت خود را از این رژیم غاصب نشان دهند.

امام جمعه موقت سنندج در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه، به اهمیت شب های قدر اشاره کرد و گفت: در این شب ملائکه حضور دارند و رزق، روزی و برکات الهی افزایش می یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار