سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه در استانداری استان برگزار شد

خبرگزاری پانا:سومین جلسه شورای آموزش و پرورش ظهر دیروز به ریاست مهندس رضایی استاندار کرمانشاه و با حضور معاون سیاسی امنیتی ، مدیر کل آموزش و پرورش ، مشاور استاندار و برخی مدیران کل دستگاه های اجرایی در محل سالن جلسات استانداری برگزار گردید.

کد مطلب: ۲۳۹۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این جلسه مسئولین آموزش و پرورش به بیان مسائل و مشکلات موجود در این نهاد و ارائه راهکار های پیشنهاد ی پرداختند.

از جمله این طرح ها ،طرح آموزش کار دانش کشاورزی جوار روستا است که امکان ادامه تحصیل در رشته علوم انسانی برای دانش آموزانی که هیچ آموزشی در روستای آنها ایجاد نشده است را فراهم میکند و این طرح شامل 52 دهستان و با شرکت مراکز خدمات جهاد کشاورزی و با استفاده از امکانات 114 شرکت سازماندهی با بکار گیری نیروهای متخصص در رشته های پرورش ماهی ،زراعت غلات ، بخش تعیرات عدوات کشاورزی است و پیش بینی اجرا در 3235 فضای آموزشی شده است که به برطرف نمودن معضل بیکاری جوانان فارغ التحصیل کمک بسیاری میکند.
شناسایی و طبقه بندی مشکلات روانی -رفتاری دانش آموزان از طریق اجرای آزمون سلامت روانی و رفتاری در بین 22 هزار دانش آموز 14 تا 16 سال و طبقه بندی مشکلات رفتاری و ارائه راهکارهایی جهت برطرف نمودن آسیب هایی که از این جهت بر پیکر جامعه وارد می شود از دیگر موارد ی بود که در این جلسه عنوان شد .
استاندار کرمانشاه با تاکید بر اهمیت آموزش و پرورش در جامعه گفت: برای برطرف کردن مشکلات موجود در آموزش و پرورش و هموار ساختن راه هر چقدر هزینه کنیم کافی نخواهد بود زیرا اگر آموزش و پرورش توسعه پیدا نکند ما نمیتوانیم نیروی ها ی متخصص و مدیران فردا را پرورش دهیم وعدم آموزش یک واجب تعلیم ممکن است یک ضایعه جهانی باشد.
وی در پایان آمادگی همه جانبه خود را جهت همکاری با آموزش و پرورش استان اعلام نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار